بهترین جراح بینی مشهد

1402.01.22 | جراحی بینی (رینوپلاستی)

بهترین جراح بینی مشهد

برگزیدن یک جراح بینی مشهد از گام های اولیه اقدام جهت جراحی زیبایی و درمانی بینی است که در نتیجه جراحی زیبایی بینی نقش به سزایی دارد. این روزها جراحی بینی از متداول ترین عمل های زیبایی است که با گذشت زمان به تعداد طرفداران آن اضافه می گردد که برای بر طرف کردن ایرادات ظاهری با حفظ عملکرد تنفسی بینی صورت می گیرد. نتیجه می گیریم که بینی متناسب با سایر اعضای صورت، چهره ی زیبایی را می سازد. ولی چنانچه همین روال به نظر آسان و رایج توسط یک پزشک زیبایی ماهر که در این موضوع تخصص بالایی دارد انجام نگردد، عارضه های خیلی فراوانی را برای افراد می سازد. پس اگر می خواهید بدانید که هنگام انتخاب بهترین جراح بینی مشهد چه معیار هایی را باید در نظر داشته باشید یا چطور او را پیدا نمایید، بهتر این است که این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

انتخاب بهترین جراح بینی مشهد

عمل بینی، عملی اورژانسی نیست؛ بنابراین نباید جهت انجام آن عجله کرد؛ بلکه بایستی با انجام تحقیق های لازمه اقدام به انتخاب بهترین جراح بینی مشهد نمایید تا نتیجه ای دلخواه و رضایت بخشی را حاصل نماید. نخست با مطالعه مقاله های مربوط به جراحی زیبایی بینی اطلاعات خویش را افزایش داده و در نتیجه با نگاه باز تر و انتظار عقلانی تری اقدام به جراحی بینی نمایید. با رجوع به سایت های پزشکی جراحان بینی می توان از تحصیلات، تخصص، سابقه های مفید و درباره نظرات جراح بینی مد نظر خویش اطلاعات بیشتری کسب نمایید. در قدم بعدی با مراجعه به مطب دکتر و دیدن مراجعین قبلی و گفت و گو با آن ها سطح رضایت شان را از انجام رینوپلاستی جویا شوید و با مشاوره ای که با پزشک دارید نیز انتظارات و خواسته ی خویش را بیان کنید. یکی از نکات مهم این است که کیفیت و نتیجه دلخواه در نتیجه ی راینوپلاستی در راستای برگزیدن درست بهترین جراح بینی می باشد. در آخر با توجه به ویژگی های گوناگون انتخاب خویش را با اعتماد به یکی از بهترین جراح بینی مشهد یا دیگر شهرهای ایران، نهایی کنید.

انتخاب بهترین جراح بینی مشهد

همچنین بخوانید :  کوچک کردن سینه مشهد

خصوصیات یک پزشک جراح بینی خوب

یک پزشک در هر تخصصی که باشد باید بدون در نظر داشتن منافع مالی خویش، سلامتی بیمار را در الویت قرار دهد. پزشک جراح باید با ارائه دیدگاه کلی به بیمار اطمینان وی را جلب کند، زیرا میان اطمینان به پزشک و رضایت از جراحی بینی رابطه ای مستقیم می باشد. بهترین جراح بینی مشهد بایستی دارای سوابقی مفید و مورد رضایت بسیاری در اعمال جراحی زیبایی بینی های گوناگون داشته باشد، باید با ترکیب دانش پزشکی و زیبایی، قادر به انجام جراحی هر نوع بینی با شکل و مشکلات متفاوت باشد. بهترین جراح بینی مشهد یا سایر شهر های ایران بایستی بسیار با صبر و حوصله و ماهر باشد و بتواند سوالات مراجعه کننده را به خوبی و کامل پاسخ دهد و به درخواست و انتظارات بیمار از انجام جراحی بینی توجه کند و با دقت به نوع ساختار و پوست بینی و نظر بیمار شیوه متناسبی را جهت کسب بهترین نتایج را انتخاب کرده و بیمار را از حاصل جراحی زیبایی بینی اش متقاعد کند و نکته دیگر این که برترین جراح بینی مشهد یا هر شهر دیگری بایستی در رابطه با اقدامات قبل و مراقبات بعد از جراحی زیبایی بینی توضیحات لازمه را به فرد بدهد.

عمل بینی توسط بهترین جراح بینی مشهد

دماغ در مرکز چهره قرار داشته و کوچک ترین تغییر در آن زیبایی سایر اعضای چهره را تحت تاثیر قرار می دهد. متقاضیان با توجه به موقعیت مکانی خویش در مشهد به دنبال انتخاب بهترین جراح بینی مشهد هستند و این که جراحی بینی در مشهد چطور انجام می شود و قیمت رینوپلاستی چقدر می باشد؟ این متقاضیان نیز می توانند نمونه کارهای جراحان زیبایی بینی را در آرشیو گالری تصاویر وب سایت ها یا صفحات اینستاگرام پزشکان منتخب، مشاهده نمایید.

عمل بینی توسط بهترین جراح بینی مشهد

همچنین بخوانید : بلفاروپلاستی مشهد

انواع بینی از لحاظ جراحی بینی

بینی گوشتی

به بینی هایی که پوست خیلی ضخیم و چرب با بافت و غضروف ضعیف هستند بینی گوشتی گفته می شود. جراحی این نوع بینی ها در گذشته کاهشی بوده و با تراشیدن بافت و غضروف بینی انجام می شده ولی این روزها با تقویت غضروف و بافت ضعیف دماغ گوشتی به بینی شکل و فرم داده می شود. عمل بینی گوشتی بایستی توسط بهترین جراح بینی مشهد یا دیگر شهر ها صورت گیرد که در حوزه جراحی زیبایی بینی گوشتی تجارب فراوانی داشته باشد زیرا جراح بینی بسیار موثر در روال رینوپلاستی گوشتی دارد.

بینی استخوانی

بینی هایی که دارای پوست نازک و غضروف و استخوانی مقاوم باشند بینی های غضروفی یا استخوانی هستند. جراحی بینی استخوانی با برداشت استخوان و جا به جایی استخوان ها صورت می گیرد تا بینی شکل متناسبی به خویش بگیرد.

اقدامات و دستورالعمل های قبل از جراحی بینی

از رایج ترین عمل های زیبایی، جراحی بینی می باشد که هم اکنون متقاضیان زیادی فارغ از جنسیت و سن و سال، با قصد بهبود ظاهر چهره خویش مبادرت به انجام آن می کنند. هر چند این جراحی با 2 هدف زیبایی و درمانی قابل انجام است، ولی اغلب هدف افراد از انجام آن، اصلاح ایرادات و نقص های ظاهری بینی و متقابلا ایجاد تناسب بیشتر بین بینی و سایر اعضای چهره و نیز زیبایی بیشتر صورت می باشد. به هر حال همه ی اعمال جراحی، مخصوصا عمل های زیبایی اعم از جراحی زیبایی بینی، جهت کسب نتیجه های مطلوب ، در گام اول احتیاج به انتخاب بهترین و ماهر ترین جراح بینی مشهد بوده و بعد از آن در گرو رعایت نمودن اقدامات پیش از جراحی بینی و مراقبات بعد از آن میباشد.

پیش از جراحی بینی، امکان دارد دکتر شما برایتان داروهایی را تجویز کند که در این صورت بایستی نسبت به استفاده سر وقت آن ها دقت نموده و طبق دستور مصرف کنید. به صورت کلی استفاده از بعضی داروها مثل اسپرین و داروهای حاوی آن، ژلوفن، پروفن و مواردی همانندشان و نیز ویتامین E از 2 هفته پیش از جراحی بینی بایستی قطع گردد، چون این داروها باعث رقیق شدن خون گشته و احتمال خون ریزی در حین و بعد از عمل را زیاد می نمایند. همان طور که مصرف دخانیات و مشروبات الکلی باعث بروز مشکل در فرایند اکسیژن رسانی خون می گردند، توصیه می کنیم حداقل از 2 هفته قبل از جراحی به قطع مصرف آنها اقدام کنید زیرا مشکل در خون رسانی سبب به خطر افتادن جان فرد در حین عمل گشته و بعد از جراحی هم قادر است موجب بروز مشکل در روال بهبودی و ترمیم زخم ها گردد. یکی از نکات مهم در اقدامات پیش از عمل بینی این می باشد که افراد در روز مقرر عمل بینی نباید هیچ نوع اشیاء و ابزار فلزی مثل زیورالات مانند گردنبند و النگو و گوشواره و ... به همراه داشت. بانوان در روز عمل بینی نباید هیچ گونه آرایشی داشته و آقایان هم کمترین مقدار ریش و سبیل را داشته باشند. در روز عمل بینی بیمار باید با لباس های آزاد دارای دکمه و زیپ پوشیده باشد تا بعد از جراحی، در زمان تعویض لباس با مشکل مواجه نشوند و بینی شان تحت ضربه و فشار قرار نگیرد. در نهایت توصیه می شود که حداقل 30 دقیقه پیش از زمان معین شده برای جراحی و به همراه یک نفر همراهی به مرکز جراحی مراجعه کنید.

مشاوره مهم ترین مورد در اقدامات پیش از جراحی بینی

از سایر اقداماتی که پیش از این پروسه باید در نظر داشت، شرکت در جلسات مشاوره می باشد. با شرکت کردن در این جلسات، دکتر مورد نظر می تواند شما را از روال عمل و دستورالعمل های مراقبتی پی و بعد از آن مطلع نماید و نیز شما می توانید انتظارات و خواسته های خویش را از این عمل بیان نمایید. باید ذکر نماییم که شما با بیان مقصود خویش از این جراحی، می توانید دکتر خویش را از بینی مد نظر خود مطلع کنید؛ هر چند نا گفته نماند که اگر خواسته های شما از عمل بینی، با استاندارد های زیبایی مغایرت داشته باشد؛ دکترتان تلاش در متقاعد نمودن شما خواهد داشت پس به خواسته های غیر عقلانی اصرار نکنید.

مشاوره مهم ترین مورد در اقدامات پیش از جراحی بینی

همچنین بخوانید : هایفوتراپی صورت

سخن پایانی

کسانی که قصد عمل زیبایی بینی را دارند؛ قبل از هر چیزی در گام اول بایستی نسبت به انتخاب بهترین جراح بینی مشهد دقت لازم را داشته و دکتری را انتخاب کنند که در حوزه جراحی زیبایی بینی از تجربه و مهارت لازم برخوردار باشد و نتایج مطلوبی را در کارنامه کاری خویش داشته باشد. بایستی یادآوری شود که اکنون با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری های ارتباطی تقریبا کلیه پزشکان دارای وب سایت و صفحات مجازی می باشند پس شما عزیزان می توانید جهت رویت نمونه کارهای جراحان مورد نظرتان به این صفحات مجازی مراجعه فرمایید.

سوالات متداول

مهم ترین و بهترین خصوصیت بهترین جراح بینی این هست که همیشه اولویت سلامتی بیمار را در نظر بگیرد
خیر بنا به شرایط فرد بهترین متفاوت است ، حتی در نوع بینی به عنوان مثال گوشتی یا ... انتخاب بهترین پزشک فرق می کند
دیدگاه شما
    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است!

شما هم می توانید دیدگاه خود درباره این مطلب را ثبت نمایید:

جدیدترین ها