داشتن زیبایی و تناسب اندام،  از اساسی ترین خواسته هر فرد به ویژه بانوان می باشد.هر خانومی به اندام خود اهمیت قائل است و می خواهد اندام ایده ال و دلخواه به خود را داشته باشد، و یکی از عوامل موثر در تناسب اندام بانوان موثر است، سینه می باشد.طبیعی است که بعضی از خانم ها به داشتن سینه های بزرگتر علاقمند باشند و بخواهند حجم سینه های خود را افزایش بدهند.از این رو با پیشرفت روز افزون علم و پزشکی، متخصصین راهکار هایی را به به وجود آورده اند که بتوانند به سرعت خواسته ی دلخواه بیماران را برسانند و نتیجه ی بدست بیاورند که شخص کاملا رضایت داشته باشد. یکی از این راهکار ها عمل پروتز سینه در شهر مشهد می باشد.

تزریق ژل به سینه مشهد چیست؟

یکی از راهکارهای زیبایی است که ضمن حجیم سازی سینه ها و بزرگ نمودن آن ها،  تزریق ژل به سینه می باشد که یک راهکاری غیر تهاجمی میباشد و به علت کوتاهی دوران نقاهت آن، طرافدارن زیادی را به خود جلب کرده است.

تزریق ژل به سینه  در مشهد توسط یک متخصص مجرب ،چه مزیت هایی دارد؟

از مزیت های عمل پروتز سینه و تزریق ژل به سینه می توان به نداشتن هیچ گونه درد اشاره کرد و اینکه پس از انجام دوران نقاهت اندکی دارد، در این روش درمان ورم و کبودی بسیار کم می باشد و اصلا احتیاجی به جراحی و بیهوشی ندارد. مورد دیگر این که پس از انجام عمل، جای زخم و جراحتی قابل رویت نمی باشد و در آخر این که یک جراحی سرپایی است که با استفاده از بی حسی های موضعی صورت می گیرد و در واقع یک عمل غیر تهاجمی می باشد.و چنانچه این عمل زیبایی توسط یک پزشک متخصص در شهر مشهد انجام شود به یک نتیجه ی بسیار مطلوب دست خواهید یافت.

چه افرادی کاندیدای  انجام تزریق ژل به سینه می باشد؟

این  درمان برای خانم هایی که سینه آن ها افتادگی زیادی دارند در واقع ایده آل نمی باشد چرا که تزریق ژل و فیلر برای افتادگی های شدید فرم دهی خاصی انجام نمی دهد.

در واقع این روش برای بانوانی که سینه های آن ها با هم متقارن نمی باشد، مناسب است و می توانند با انجام تزریق ژل باعث ایجاد تقارن در سینه های خود بشوند و خانم‌ هایی که سینه های آن ها کوچک می باشد از این کوچکی رنج می برند نیز از افرادی هستند که تزریق ژل سینه مشهد برایشان بسیار خوب است. همچنین نا گفته نماند که افرادی که به طور کلی هیچ بافت سینه ای ندارند کاندیدای خوبی نیستند چرا که بافت سینه ها با ژل سفت می شود و ممکن است فرم دلخواه را به فرد ندهد. همچنین تزریق ژل سینه مشهد برای افرادی که لاغری شدید دارند مناسب است چرا که این افراد نمی توانند از تزریق چربی سینه مشهد برای حجیم سازی سینه های خود استفاده نمایند .

به علاوه تمامی موارد بالا تزریق ژل مناسب افرادی است که وضعیت بدنشان سالم باشد.

چه افرادی نمی توانند تزریق ژل سینه را انجام دهند؟

خانم های که بافت سینه ندارند مناسب این روش نمی باشند از آن جایی که این خانم ها بافت سینه مناسبی ندارند پس از تزریق ژل سینه مشهد سفت و غیر مصنوعی می باشد و بافتی وجود ندارد که ژل را پوشش بدهد.

گزینه دوم افرادی هستند که سینه هایشان خیلی خیلی شل و افتاده می باشند این افراد هم مناسب تزریق ژل نمی باشند چون تزریق نمودن ژل نمی تواند سایز سینه هایشان را دلخواه نماید.

چه افرادی نمی توانند تزریق ژل سینه را انجام دهند؟

همچنین بخوانید : لیفت باسن و تزریق چربی به باسن

روش های افزایش حجم سینه چیست؟

راهکار های افزایش حجم سینه از سه روش صورت می گیرد. این موارد عبارت است از

تزریق ژل به سینه: چنانچه ژل را به سینه تزریق نمائید پس از گذشت زمان جذب بدنتان خواهد شد چرا که ژلی که ضمن تزریق از آن استفاده می شود از جنس هیالورونیک اسید است که در حقیقت یک نوع مواد طبیعی در بدن انسان می باشد.

تزریق کردن چربی به سینه

راهکار دیگر ضمن بزرگ تر کردن سینه ها، تزریق چربی به سینه می باشد.که روش درمانی لیپوماتیک نامیده می شود و به این صورت است که چربی های لازم از دیگر نواحی بدن خارج و برای تزریق به سینه آماده می شود.

پروتز سینه

روش آخر، ایمپلنت سینه یا همان فرم دهی به سینه می باشد که پزشک معالج یک شکاف کوچک در زیر سینه ایجاد می کند و پروتز را در زیر عضله های سینه قرار می دهد.

پس از تزریق ژل به سینه چه مدت استراحت لازم میباشد؟

این عمل نیز همچون عمل های دیگر، در مورد اشخاص متغییر می باشد. به طوری که بسته به واکنش هر شخص و حجم مواد تزریق آن است. از این رو مدت زمان استراحت فرد، تعیین می شود. چنانچه کار شما سبک است پس از گذشت ۱۴ روز پس از تزریق می توانید مشغول به کار شوید ولیکن اگر کار شما سنگین است به مدت ۳۰ روز از رفتن به سرکار خود بپرهیزید.

تزریق ژل به سینه در مشهد چگونه است؟

بخش یا ناحیه ای که باید ژل تزریق شود، برای  جلوگیری وکاهش درد استریل می شود و با استفاده از بی حسی های موضعی، به طور کامل بی حس می شود.هر چند معمولا در ژل ها موادی شامل لیدوکائین وجود دارد که درد را در حین تزریق ژل و پس از آن به شدت کم می کند. هنگامی که با هدف انجام تزریق ژل به سینه و رسیدن به اندام دلخواه به مراکز زیبایی در مشهد می روید" بهترین متخصصان ما ضمن انجام امور شما  زیبا جویان عزیز اقدام می نمایند. و با استفاده از مواد با کیفیت و مطلوب، اندام دلخواه شما عزیزان را رقم  می زنند. همچنین می توانید برای آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات راجع به تزریق ژل به سینه در مشهد می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمائید و از مشاوره های مفید و کاربردی  بهره مند شوید.

چه اقدام هایی پیش از تزریق ژل در مشهد می بایست انجام شود؟

برخی از اقدام های پیش از تزریق ژل عبارت است از انجام آزمایش های ضروری

نوشیدن آب به مقدار کافی

پرهیز از استفاده مسکن های همچون بروفن

عدم استعمال دخانیات(هر چند این مورد در شهر مشهد پیش از تزریق ژل ممنوع است)

خودداری از رفتن به سالن های زیبایی ضمن جوان سازی صورت

عدم انجام اپیلاسیون و استفاده از مواد موبر و سفید کننده در نواحی که قرار است ژل تزریق شود.

مطلع نمودن پزشک خود از داشتن هرگونه بیماری خاص، آلرژی به دارو و ...

عدم استفاده از مواد دارای الکل

در صورت داشتن دارو از سوی پزشک، به صورت منظم مصرف نمودن آن

عدم استفاده از مواد آرایشی

بخش یا ناحیه ای که مدنظر است ضمن تزریق ژل، برای کاهش درد استریل می شود و با استفاده از بی حسی های موضعی، به طور کامل بی حس می شود.هر چند معمولا در ژل ها موادی شامل لیدوکائین وجود دارد که درد را در حین تزریق ژل و پس از آن به شدت کم می کند‌.

دوام و ماندگاری ژل بسته به چه عواملی است؟

در حقیقت نتیجه ی تزریق ژل سینه طبق ویژگی های زیر، ممکن است در افراد مختلف، متفاوت باشد.

چگونگی ژل استفاده شده و نوع آن

برند ژل 

نواحی مد نظر تزریق

وضعیت سنی فرد

دوام و ماندگاری ژل بسته به چه عواملی است؟

همچنین بخوانید : لیفت صورت مشهد

دوره نقاهت تزریق نمودن ژل سینه مشهد؟

حجیم شدن سینه سینه با ژل هیالونیک و سایر ژل ها معمولا به سبب صورت راحت و سرپایی انجام خواهد گرفت و فرد می تواند بعد از انجام دادن ژل سینه به منزل خود برگردد. بهتر این است که پس از انجام دادن تزریق ژل سینه مشهد فرد مراجعه کننده به مدت دو یا چند روز استراحت نماید و از انجام دادن فعالیت های شدید دوری کند و پس از انجام تزریق ژل احساس نمودن کمی درد در ناحیه تزریق کاملا طبیعی و عادی می باشد. پس از گذشت تقریبا هفت روز افراد می توانند به انجام ورزش یا فعالیت های خود بپردازند.

پس از انجام دادن تزریق ژل سینه مشهد احتمال دارد تورم و یا کبودی داشته باشید که امری طبیعی می باشد و بعد از گذشت یک هفته برطرف می شود. برای کاهش این تورم ها معمولا پزشک آنتی بیوتیک هایی را تجویز می نماید و معمولا شما را به استفاده از کیسه و کمپرس یخ راهنمایی می نماید.

هزینه تزریق ژل به سینه مشهد

هزینه تزریق ژل به سینه در مشهد بستگی به نوع ژل استفاده شده، میزان چگالی ژل، تعداد جلسات تزریق و تخصص پزشک معالج دارد و ممکن است در هر مرکز پزشکی متفاوت باشد. به طور متوسط، هزینه تزریق ژل به سینه در مشهد در سال 1403 بین ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان است.

هزینه تزریق ژل به سینه ممکن است با هزینه‌های مربوط به مشاوره پزشکی، مراقبت‌های پس از عمل، داروها و تجهیزات پس از عمل و آزمایش‌های پزشکی قبل و پس از عمل افزوده شود. بنابراین، هزینه کلبرای تزریق ژل به سینه در مشهد، بستگی به مواردی که ذکر شد دارد و ممکن است بین حدود ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان یا بیشتر باشد. البته باید در نظر داشت که این قیمت‌ها تخمینی هستند و برای دقیق‌تر بودن، بهتر است با مراکز پزشکی در مشهد تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری در این زمینه دریافت کنید. همچنین برای اطلاعات بیشتر درباره مواردی مانند نوع ژل مورد استفاده، میزان چگالی ژل، تعداد جلسات تزریق و هزینه‌های مرتبط با مشاوره و مراقبت‌های پس ازعمل، نیز بهتر است با متخصصین پزشکی مرتبط مشورت کنید.

مراقبت های لازم بعد از انجام دادن تزریق ژل سینه

پس از اینکه تزریق ژل سینه مشهد را انجام دادید رعایت کردن مراقبت های پس از انجام ژل ضروری می باشد  که برای نتیجه مطلوب بهتر است که به این موارد دقت نمایید.

پس از انجام تزریق ژل سینه مشهد بهتر است که از انجام فعالیت های سنگین و شدید و ورزشی خودداری نمایید.

از انجام دادن کارها و فعالیت های که به بالا تنه و سینه های شما ممکن است آسیب بزند و یا فشار بیاورد اجتناب کنید.

به مدت زمان ۴۸الی۷۲ساعت نباید سینه های خود را شست و شو دهید و بهتر است که با استفاده از یک دستمال تمیز و نو دار جای زخم های تان را تمیز نمایید.

باید به این نکته بسیار توجه کنید که از خوابیدن روی شکم پرهیز کنید و سعی کنید به طور طلاق باز بخوابید پافشاری به سینه هایتان وارد نشود.

برای معاینه حتما به مدت سه روز پس از انجام دادن تزریق ژل به پزشک خود مراجعه نمایید.

بهتر است که در هفته اول و دوم رابطه های جنسی خود را محدود نمایید .

ماندگاری حجیم کردن سینه با ژل چه مدتی می باشد؟

جنس ژل مصرفی و متابولیسم بدن افراد در ماندگار بودن ژل سینه بسیار موثر می باشد. ژل های که به بدن افراد تزریق می شوند از نوع ماده ای در بدن به نام هیالونیک اسید می باشد که این ماده به طور طبیعی در بدن افراد وجود دارد. برای اینکه به نتیجه دلخواه برسید و به فرمی که مد نظرتان می باشد برسید بهتر است که در دوره های منظمی تزریق ژل را انجام دهید.

با گذشت زمان و دلایل بسیار زیادی ممکن است که ژل ها جذب شوند و عوامل زیادی در این مسأله موثر بوده که افزایش سن یکی از این عوامل می باشد.

مزایا و معایب روش تزریق ژل به سینه چه می باشد؟

از مزیت های تزریق نمودن ژل مشهد این است که این روش یک روش بسیار کم تهاجمی و کم خطر می باشد که باعث رسیدن فرم سینه ها به حالت دلخواه می شود.

در تزریق نمودن ژل احتیاجی به اینکه فرد تحت بیهوشی قرار بگیرد نمی باشد .

دوره نقاهت روش درمانی تزریق ژل سینه مشهد بسیار کم می باشد و افراد بلافاصله پس از اتمام تزریق ژل می توانند به منزل خود مراجعه نمایند.

امکان تزریق ژل تا جاییکه فرد در نظر داشته باشد میسر می باشد.

ترکیبات ژل تزریقی از جنس موادی است که سازگاری بالایی با بدن افراد دارد و باعث سازش با بدن می شود.

تزریق نمودن ژل سینه هیچ اختلالی برای تشخیص دادن سرطان سینه در افراد ایجاد نمی کند.

معایب تزریق ژل سینه مشهد نیز بدین صورت می باشد:

از آنجایی که ژل های که به بدن افراد تزریق میشوند بر پایه هیالونیک اسید موادی که به طور طبیعی در بدن افراد وجود دارد است این ژل ها ماندگاری دائمی ندارند و پس از گذشت هشت ماه الی نهایت دو سال جذب می شوند ولی در روش تزریق چربی نتیجه ماندگار و دایمی است.

احتمال اندکی وجود دارد که عفونت نماید.

در صورتیکه تزریق ژل توسط متخصص ماهر صورت نگیرد عوارض و خطراتی را به همراه دارد.

از دیگر معایب تزریق ژل این است که هزینه این کار نسبت به از تزریق نمودن چربی سینه بیشتر می باشد.

مزایا و معایب روش تزریق ژل به سینه چه می باشد؟

همچنین بخوانید : پروتز چانه مشهد

سخن پایانی

امروزه اکثر خانم ها به دنبال روش های متنوع زیبایی برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود می باشند و هر خانمی برای زیبایی خود ملاک های دارد که بزرگ کردن سینه ها نیز یکی از این روش ها می باشد که خانم های که معمولا از کوچک بودن سینه های شان رنج می برند به دنبال راهی برای افزایش سایز سینه های خود هستند. تزریق ژل به سینه مشهد یکی از روش های نوین و جدید زیبایی می باشد که به همین منظور مورد استفاده قرار می گیرد قبل از هرگونه اقدامی باید از وضعیت بدنی سالمی برخوردار باشید و پزشک ماهر و متخصصی در این زمینه انتخاب نمایید تا از بروز مشکلات و خطرات احتمالی جلوگیری نمایید.

سوالات متداول

بهترین برند بنا به شرایطی متفاوت است بهتر است ابتدا با یک متخصص مشاوره شوید سپس تصمیم بگیرید
تزریق چربی به سینه از چربی های موجود در بدن فرد استفاده می شود برعکس تزریق ژل که ماده ای خارجی وارد بدن می شود اگر شرایط تزریق چربی داشته باشید پیشنهاد تزریق چربی به سینه است
جدیدترین ها