در نظر داشته باشید باسن از جمله اندام هایی است که همه افراد به ویژه بانوان برای زیبایی آن حساسیت زیادی به خرج می دهند. بطور کلی باسن از جمله اعضایی از بدن به شمار می رود که همچون سایر بخش های بدن به خاطر استهلاکی که همواره ناشی از نشستن های زیاد است، افزایش سن و همچنین به دلیل شرایط خاص باسن در زمان تحمل وزن بدن احتمال ایجاد افتادگی، چین و چروک و پیری در آن وجود دارد و ممکن است که زیبایی های اولیه خود را نداشته باشد لذا در صورتی که نسبت به زیبایی بدن حساس هستید و ممکن است که تا حدی کاهش زیبایی باسن در وضعیت روحیه و اعتماد به نفس شما تاثیرگذار باشد می توانید به سراغ روش هایی همچون لیفت باسن و تزریق چربی به باسن بروید.

در صورتی که بخواهید از روش تزریق چربی به باسن و لیفت آن استفاده کنید تا حد زیادی به دستیابی به زیبایی و دستیابی به شادابی و جوانی می رسید. در ادامه می خواهیم راجع به لیفت باسن و همچنین تزریق چربی به باسن صحبت کنیم.

آشنایی با روش تزریق چربی به باسن

بهتر است بدانید آن دسته از افرادی که به دنبال استفاده از روش تزریق چربی به باسن هستند در واقع چنین روشی منجر به حالتی خوش فرم در باسن خواهد شد و افتادگی هایی که ممکن است در آن به وجود آمده باشد را از بین می‌برد و در نهایت سبب لیفت باسن می گردد. به طور کلی ممکن است شل شدن و افتادگی یکی از عوارضی باشد که همزمان با افزایش سن برای برخی از افراد ایجاد می‌شود به همین خاطر بسیاری از افراد نمی خواهند هم زمان پیری و افتادگی باسن را تجربه کنند از این رو سعی کنند از روش هایی همچون تزریق چربی به باسن و لیفت باسن استفاده نمایند‌.

لیفت باسن  از جمله عمل های جراحی به حساب آمده که معمولا از این روش برای زیباتر کردن اندام پایین تنه همچون باسن استفاده می‌کنند. به خاطر داشته باشید که عمل لیفت باسن به طور کاملاً سرپایی و توسط کلینیک های معتبر به واسطه جراح پلاستیک صورت می گیرد. برای انجام این جراحی پزشک از روش بی حس کننده های موضعی و یا بیهوشی کامل استفاده می کند. در این شیوه می توان چربی ها را از قسمت های گوناگون بدن گرفته و آن را به باسن انتقال داد. معمولاً چربی هایی که به صورت اضافه در ران و یا شکم قرار دارد از این قسمت ها برداشته شده و آن را به باسن انتقال می دهند و با انجام آن باعث لیفت و کاهش افتادگی در باسن خواهد شد.

آشنایی با روش تزریق چربی به باسن

همچنین بخوانید : چاق شدن پایین تنه در یک هفته

فواید استفاده از روش تزریق چربی به باسن

یکی از نکات مهم در رابطه با اندازه باسن در افراد و تناسب اندام آن ها این است که در همه افراد اندازه ها به صورت یکسان نیست، و حجم آن تا حد زیادی به ژنتیک وابسته است لذا موضوع تناسب اندام از نظر تجمع چربی و ساختارهای مربوط به اسکلت هر شخصی تا حد زیادی ارتباط مستقیم با ژنتیک دارد، اما برخی از افراد توانسته‌اند با به کارگیری غذاهای سالم برنامه غذایی مناسب، انجام تمرینات ورزشی متناسب با تناسب اندام به وزن ایده آل دست پیدا کنند و از این طریق بتوانند به تقویت عضلات باسن پرداخته و شاهد ظاهری بسیار زیبا از تناسب اندام باشند.

بهتر است بدانید در روش معروف ، تزریق نمودن چربی به باسن مدت زمانی که به عنوان دوران نقاهت معرفی می‌شود نسبت به برخی از شیوه های دیگر همچون پروتز باسن کمتر است، از این رو بیمار بعد از اینکه فرآیند جراحی بر روی وی صورت گرفت نیازی ندارد تا در کلینیک و بیمارستان بستری شود. این موضوع خود یکی از مزایای بسیار مهم در استفاده از این شیوه شناخته می شود.

به طور کلی با توجه به اینکه افراد زیادی برای کاهش افتادگی پوست باسن و برجسته کردن آن از تزریق چربی به باسن استفاده می‌کنند این روش فواید زیادی برای آن ها ارزانی داشته است؛ به همین خاطر امروزه استفاده از شیوه تزریق چربی به باسن جایگزین بسیاری از شیوه‌های دیگر شده است که دوران بهبودی آن ها طولانی تر و همچنین عوارض استفاده از آن ها نیز ممکن است بیشتر باشد.

فواید استفاده از روش تزریق چربی به باسن

همچنین بخوانید : هزینه ساکشن غبغب مشهد

عوارض استفاده از تزریق چربی در باسن

به طور معمول تا حدود تقریباً سه هفته بعد از انجام تزریق ممکن است ورم در باسن ایجاد گردد که بر اساس محلی که تزریق چربی صورت گرفته است میزان تورم متفاوت است. احتمال دارد که پس از انجام این روش خونریزی مشاهده شود و یا برای فرد عفونتی را به همراه داشته باشد.

از جمله عوارضی که احتمال دارد برای برخی از افراد اتفاق بیفتد و این یکی از بدترین عوارض تزریق چربی به باسن توسط افراد غیرحرفه‌ای است عدم هماهنگی میان باسن ها می باشد که در واقع این اتفاق ناگوار در صورتی رخ می دهد که عمل به واسطه افرادی نامتخصص انجام شود به همین خاطر بهتر است به سراغ کلینیک های معتبر و همچنین پزشکان متخصص در این زمینه بروید.

پس از اینکه تزریق چربی صورت گرفت احتمال دارد بخش هایی که چربی ها را از آنجا حذف کردند با کبودی روبرو شود و این کبودی تا حدودی باقی می ماند. شمار زیادی از افراد که این شیوه را مد نظر قرار می دهند چربی تا حد زیادی به بدن آن ها جذب شده و حدود ۳ ماه زمان نیاز دارد تا پس از تزریق نتایج دلخواه خود را نمایش دهند.

بعد از اینکه فرآیند برداشت چربی ها از نواحی مختلف بدن همچون شکم صورت گرفت احتمال دارد که فرد با عارضه نکروزه شدن چربی مواجه شود به عبارت دیگر در چنین حالتی بافت‌های چربی در پوست تا حد زیادی رفع می شود.

عوارض استفاده از تزریق چربی در باسن

همچنین بخوانید : تزریق ژل به سینه

هزینه لیفت و تزریق چربی به باسن در مشهد

هزینه لیفت و تزریق چربی به باسن در مشهد بستگی به نوع و روش انجام عمل، تجهیزات مورد استفاده و تخصص پزشک معالج دارد و ممکن است در هر مرکز پزشکی متفاوت باشد. به طور متوسط، هزینه لیفت و تزریق چربی به باسن در ایران در سال 1403 بین ۱۵ تا ۴۰ میلیون تومان است.

به علاوه، هزینه لیفت و تزریق چربی به باسن در مشهد ممکن است با هزینه‌های مربوط به مراقبت پس از عمل، داروها و تجهیزات پس از عمل، آزمایش‌های پزشکی قبل و پس از عمل و مشاوره پس از عمل افزوده شود.

بنابراین، هزینه کلی برای لیفت و تزریق چربی به باسن در مشهد، بستگی به مواردی که ذکر شد دارد در سال 1403  ممکن است بین حدود ۱۵ تا ۶۰ میلیون تومان یا بیشتر باشد. البته باید در نظر داشت که این قیمت‌ها تخمینی هستند و برای دقیق‌تر بودن، بهتر است با مراکز پزشکی در مشهد تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری در این زمینه دریافت کنید. همچنین برای اطلاعات بیشتر درباره مواردی مانند مشاوره، مراقبت‌های پس از عمل و هزینه‌های مرتبط با آن‌ها، نیز بهتراست با متخصصین پزشکی مرتبط مراجعه کنید.

لیفت باسن برای چه افرادی مناسب می باشد؟

بهترین افرادی که کاندیدای مناسبی برای لیفت نمودن باسن می باشند افرادی هستند که سیکارنکشیده و دارای برنامه غذایی و زندگی سالمی هستند توصیه ما به شما این است که بعد از انجام دادن این جراحی زیبایی موارد زیر را رعایت نمایید.

انجام دادن برخی از آزمایش های که پزشک تجویز می نماید پیش از عمل جراحی لیفت باسن

متوقف نمودن مصرف داروهای که باعث التهاب می شود از جمله آسپرین

پس از انجام دادن جراحی بهتر است که به مدت دوهفته نشستن خود را محدود نمایید و پس از گذشت زمان دوهفته می توانید به کارهای روزانه خود بپردازید.

بهتر است که از انجام فعالیت های بسیار شدید و سنگین پرهیز نمایید چراکه باعث فشار آوردن به زخم و دلیلی برای ایجاد کبودی و تورم می باشد‌.

برای اینکه نتیجه نهایی به دست بیاید بهتر این است که به مدت یک الی دوسال صبوری نمایید.

و بهتر است که رژیم غذایی مناسبی داشته باشید تا از چاق و لاغر شدن غیر ضروری و نابه هنگام جلوگیری نمایید.

نتیجه عمل زیبایی لیفت باسن

معمولا بیشتر بیماران از انجام دادن جراحی لیفت باسن بسیار راضی می باشند و برای بعضی از افراد این جراحی باعث افزایش اعتماد به نفس آن ها می شودو باید گفت که نتیجه جراحی لیفت باسن دایمی می باشد اما باید توجه داشت که نمی توان مقدار زیادی وزن کم کرد یا لاغر شد‌ و اگر پس از انجام جراحی مشاهده نمودید و یا متوجه شدید که باسن شما متقارن نمی باشد ممکن است که لازم باشد جراحی ترمیمی نیز انجام بدهید و برای مشاهده نتیجه لیفت باسن با توجه به روشی که انجام شده است باید بین سه ماه تا شش ماه صبر نمایید و اگر برای لیفت نمودن باسن از تزریق چربی باسن استفاده شده باید به مدت سه ماه پس از تزریق نتیجه را مشاهده نمایید چون قبل از آن متورم بودن و‌چربی های اضافی سبب فرم دهی باسن می شود و در مقابل افرادی هم که پروتز باسن انجام می دهند باید تا تمام شدن ورم ها صبور باشند.

مزایای روش تزریق چربی به باسن چه می باشد؟

فرم و شکل باسن یک مسأله ارثی و ژنتیکی می باشد و به عواملی مانند ساختار اسکلتی بدن افراد،ورزش نمودن، نوع ذخیره چربی در بدن اشخاص و رژیم غذایی در افراد بستگی دارد و در زمان کنونی داشتنی باسنی برجسته و زیبا بسیار طرفدار پیدا کرده است و اشخاص می توانند با استفاده از روش تزریق نمودن چربی به باسن، ظاهر باسن خود را بهبود ببخشند.

باید بگوییم که تزریق نمودن چربی مزیت های بسیار زیادی دارد که از جمله این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

در روش تزریق نمودن چربی به باسن جای برش مشخص نمی باشد و خیلی سریع بهبود پیدا خواهد کرد.

در این روش احتمال بروز حساسیت وجود ندارد و از مزیت های روش تزریق چربی به باسن می باشد.

روش تزریق چربی به باسن روشی بسیار کوتاه مدت و خوب و ایمن می باشد که در مدت زمان کوتاهی نتیجه بخش است.

پس از انجام از تزریق چربی بهبودی، خیلی سریع حاصل می شود.

بر خلاف روش های دیگر مانند پروتز باسن،روش تزریق چربی بسیار ماندگار تر و طبیعی تر می باشد و نسبت به سایر روش ها، روشی بسیار اقتصادی می باشد.

از روش تزریق نمودن چربی می توان در قسمت های مختلف بدن استفاده نمود به خصوص در نواحی منحنی و به بدن شکل داد و باعث جذاب تر شدن بدن شد.

با استفاده از روش تزریق نمودن چربی به باسن می توان سبب برطرف شدن و رفع افتادگی باسن شد و تعادل را نیز در قسمت بالا و پایین برقرار نمود.

ریسک استفاده از روش تزریق چربی به باسن بسیار کم بوده و حدوداً ریسک این روش و پس زده شدن چربی در بدن افراد صفر است.

با استفاده از این روش و بدون اینکه احتیاج به بستری شدن باشد می توانید از شر چربی های اضافی بدن خود راحت شده و در مقابل در صورت لزوم به بدن خود فرم دهید.

اگر تزریق چربی و لیفت باسن توسط یک پزشک ماهرو متخصص انجام شود عوارض این جراحی صفر بوده و نسبت به سایر روش های زیبایی نیز این روش بسیار عوارض کمتری دارد.

بعد از انجام جراحی تزریق چربی باسن حدودا مقدار سی و پنج درصد چربی توسط بدن افراد جذب می شود و جراح شما اگر مهارت کافی را داشته باشد باید این نکته را نیز مدنظر داشته باشد.

نتیجه استفاده از این روش طبیعی می باشد و باعث کسب رضایت افراد زیادی می شود.

ماندگاری چربی تزریق شده به باسن چقدر می باشد؟

با استفاده از تحقیقات به عمل آمده نتیجه و ماندگاری تزریق چربی باسن نسبت به سایر روش ها از جمله تزریق نمودن ژل به باسن بسیار زیاد بوده و باتوجه به اینکه در این روش از چربی های طبیعی بدن افراد استفاده می شود تا مدت طولانی بافت این چربی ها زنده خواهد بود و باید این نکته را مدنظر داشت که بالارفتن و پایین رفتن وزن نتیجه این جراحی را تغییر خواهد داد و براساس نظر برخی پزشکان اگر این روش به درستی انجام شود تا چند سال ماندگار خواهد بود.

نتایج ماندگاری چربی باسن به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که از جمله این عوامل می توان به محل برداشت چربی، نوع فرآوری نمودن و خالص سازی چربی، تکنیک پزشک جراح، وضعیت جسمی افراد، محل انجام تزریق و رعایت نمودن توصیه های پزشک به مدت شش ماه پس از جراحی اشاره نمود.

سخن پایانی

به خاطر داشته باشید تزریق چربی به باسن امروز از جمله جراحی های زیبایی به شمار می‌رود که توانسته محبوبیت زیادی را در میان افراد در سراسر جهان به دست آورد. در این شیوه می توان با استفاده از روش لیپوساکشن آن دسته از چربی هایی که غالباً پیرامون شکم و یا در بخش های فوقانی آن تجمع یافته است حذف نموده و این چربی ها را با نظر پزشک به قسمت های مورد نیاز در باسن تزریق گردد. با استفاده از روش تزریق چربی می توان به برجسته تر نمودن باسن کمک کرد. در واقع میزان چربی که به این قسمت اضافه می شود سبب می گردد تا اندام فرد به ویژه باسن خوش فرم تر شده و از نظر سایر افراد به صورت جذاب دیده شود.در روش تزریق چربی به باسن به خاطر ایجاد تناسب اندام بسیار مورد توجه قرار گرفته لذا با شرکت در جلساتی که هموار پزشک برای بیماران خود می‌گذارد می توان این روش را برگزید و از تمامی مزایای آن به طور کامل و خاص بهره مند شد.

سوالات متداول

مهم ترین موردی که باید مد نظر داشته باشیم امکان عفونت هست
تا یک هفته باید مراقبت کنید که فشار روی باسن نیاورید
جدیدترین ها