آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه بدون انجام ورزش های گوناگون بدنی خوش فرم و زیبا داشته باشید به خصوص در بالا تنه و سینه ها؟ امروزه روش هایی برای زیبایی فرم سینه ها وجود دارد که با عث افزایش اعتماد به نفس در خانم ها می شود. یکی از این روش ها تزریق نمودن چربی به سینه ها می باشد. همه خانم ها با عمل های زیبایی سینه کم و بیش آشنایی دارند و در این مقاله سعی داریم که شما را با تزریق چربی به سینه مشهد و مزایای این روش آشنا کنیم.

تزریق نمودن چربی به سینه چیست ؟

همانطور که از نام این جراحی پیدا می باشد، در این نوع جراحی به سینه فرد مراجعه کننده چربی هایی تزریق خواهد شد و باعث می شود که سینه های فرد حجیم تر و خوش فرم تر بشود.  هایی که به سینه فرد تزریق می شود از بدن خود فرد گرفته می شود و با بدن فرد آشنایی و هماهنگی دارد و بدن فرد متقاضی این چربی را پس نمی زند.
چربی هایی که به سینه تزریق می شود از نواحی باسن، پاها، اطراف ناف، شکم و پهلو گرفته می شود و این کار با دستگاهی به نام لیپوساکشن انجام می شود. این چربی های که از بدن جمع آوری می شود پس از جمع آوری آب و روغن و دیگر موارد اضافه گرفته می شود و در قسمت های که مدنظر پزشک می باشد با استفاده از سوزن های بسیار ریز تزریق می شود.

مزایای انجام تزریق چربی به سینه چیست؟

تزریق  چربی به سینه مشهد مزایای بسیار زیادی دارد که شامل موارد زیر می باشد.
تزریق نمودن چربی به سینه ها یک عمل کم خطر و غیر تهاجمی می باشد که در این روش هیچ خبری از برش و جای زخم و بخیه نمی باشدو از مشکلاتی مانند بیهوش شدن، عفونت و ... خبری نمی باشد.

مزایای انجام تزریق چربی به سینه چیست؟

همچنین بخوانید : جراحی زیبایی شکم
برعکس روش پروتز سینه که یک شی خارجی درون سینه قرار می گیرد این روش طبیعی بوده و شی خارجی به بدن وارد نمی شود و از مواد طبیعی بدن که همان چربی بدن خود فرد است پس از تصفیه استفاده می شود.
بیمارانی که بر اساس ابتلا به بیماری های نظیر سرطان سینه های خود را از دست داده اند استفاده از این روش بسیار مناسب می باشد.
انجام تزریق چربی به سینه مشهد بسیار روشی عالی و طبیعی می باشد که در این روش نسبت به سایر روش ها بافت سینه نرم تر و طبیعی تر می باشد.

آیا من برای تزریق چربی به سینه مناسب می باشم؟

اکثر خانم های که از کوچک بودن سینه های خود ناراحت هستند می توانند تزریق چربی به سینه مشهد را امتحان کنند.
باید بگوییم که تزریق چربی به سینه مشهد یک روشی است که باید واقع بینانه به این مسأله نگاه کنیم درست است که از این روش برای حجیم سازی سینه ها استفاده می شود ولی بعد از تزریق چربی به سینه ممکن است که بعضی از سلول های چربی زنده نمانند و به همین دلیل باید واقعیت نگر باشید.
روش تزریق چربی به سینه مشهد برای افرادی که سیستم ایمنی بدنی ضعیفی دارند توصیه نمی شود و افرادی کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی به سینه مشهد هستند که واقع بینانه و با سبک ، سنگین کردن نتایج جراحی اقدام به انجام تزریق چربی به سینه می نمایند. برای افرادی که برای بهبود ظاهر و فرم سینه هایشان اهمیت می دهند و دارای شرایط بدنی سالم می باشند این تزریق چربی به سینه مناسب است.
به صورت کلی می توانیم بگوییم که اشخاص زیر گزینه خوبی برای انجام دادن تزریق چربی به سینه می باشند.

خانم های که سایز اندازه هایشان ریز و یا کوچک می باشد و خواهان سینه های خوش فرم و بزرگتر هستند.
افرادی که وضعیت بدنی سالم دارند و بیماری زمینه و خاصی نیز ندارند.
خانم های که بعد از دوران حاملگی و شیردهی دچار کاهش سایز و افتادگی سینه شده اند این روش مناسب آن ها می باشد.
و خانم های که به صورت ارثی، ژنتیکی و ذاتی دارای سینه های کوچکی می باشند.
و بهتر است که خانم ها در دوران شیردهی و یا بارداری اقدام به تزریق چربی ننمایند و تا پایان این دوران صبور باشند.

مزایای تزریق نمودن چربی به سینه ها در برابر پروتز کردن سینه چه می باشد؟

در عمل انجام دادن تزریق چربی نیازی به وجود جای گذاری جسمی خارجی در سینه نمی باشد ولی در روش پروتز سینه از جسم خارجی استفاده می شود.
عوارضی که ممکن است در روش پروتز سینه متوجه افراد شود در روش تزریق چربی به سینه مشهد وجود ندارد.
در انجام تزریق نمودن  چربی به سینه این امکان وجود دارد که به همراه دستگاه لیپوساکشن چربی های بقیه نقاط بدن برداشته و در محل های دیگر تزریق شود.
در عمل تزریق چربی به سینه مشهد سوراخ شدن و خالی شدن بافت مورد نظر وجود نخواهد داشت. 
در انجام روش تزریق چربی به سینه دوران نقاهت کمتر و کوتاهتر از انجام دادن پروتز سینه می باشد و طبیعی تر است چون از چربی طبیعی بدن افراد استفاده می شود.

آمادگی ها و مراقبت های لازم قبل از انجام دادن تزریق چربی به سینه

قبل از انجام دادن تزریق چربی به سینه مشهد دکتر وضعیت سلامت بدن و بیماری های قبلی شما را بررسی نموده و درصورت لزوم آزمایش های لازم را انجام می دهد و مراقبت های لازم را به فرد متقاضی گوشزد می‌کند.
برای دریافت نتیجه ی بهتر بهتر است که قبل از انجام دادن تزریق چربی و بعد از انجام تزریق بدن شما هیدراته باشد.
بهتر است که قبل از انجام دادن تزریق چربی به سینه مشهد به مدت شش هفته از استعمال دخانیات و مشروبات الکی جلوگیری نمایید این کار به منظور باقی نمانده جای زخم و اسکار ضروری می باشد.
از مصرف کردن داروهای ضد التهابی و غیر استروئیدی و آسپیرین و امثال آن با توجه به نظر پزشک خودداری نمایید.

مراقبت هایی که باید بعد از انجام دادن تزریق چربی به سینه انجام دهید

در ناحیه ای که چربی ها از آن ناحیه خارج شده است ممکن است کبود بشود و این کبودی طبیعی می باشد و ممکن است که به طول دو الی چهار هفته بهبود پیدا کندو گاهی ممکن است که از این محل ترشحاتی خارج شود.
برای بعد از تزریق چربی به سینه مشهد سوتین فشاری مانندی را دکتر برایتان تجویز می نماید که برای بهبودی سریعتر تورم و زخم باید از این سوتین استفاده کنید و این سوتین می تواند فرم جدید سینه هایتان را حفظ نماید.
بعد از تزریق نمودن چربی داروهای برای تسکین برایتان تجویز خواهد شد و افراد می توانند بعد از گذشت یک الی دو روز فعالیت های سبکی مانند راه رفتن را شروع نمایند.
در ناحیه که چربی تزریق می شود این امکان وجود دارد شما متورم شدن محل را نیز مشاهده نمایید که این تورم ها حدودا طی شش هفته برطرف خواهد شد و برای نتیجه مطلوب بهتر است که تزریق چربی را تکرار نمایید.
اکثر کسانیکه تزریق چربی به سینه را انجام می دهند ممکن است که به مدت دو هفته یا یک هفته بعد از تزریق به محل کار خود باز گردند ولی اگر مقدار چربی تزریق شده به سینه زیاد باشد باید مدت بیشتری را استراحت نمایید و هنگام راه رفتن به آرامی راه بروید.
در هنگام رانندگی باید خیلی دقت نمایید و باید شرایط رانندگی و توقف ناگهانی را داشته باشید و به مدت دو هفته بعد از تزریق از انجام فعالیت های شدید و ورزشی اجتناب کنید.
در روز های ابتدایی تزریق باید از انجام فعالیت های فیزیکی شما بسیار کم باشد و در هنگام دراز کشیدن زاویه بدن با زمین سی درجه باشد این کار برای روند درمان و بهبودی بسیار موثری می باشد.
برای خون رسیدن به سلول های چربی بعد از تزریق باید کالری مصرف نمایید و از غذاها و ویتامین های مقوی استفاده نمایید و خیلی خوب است که چربی های سالمی مانند سالمون، مغزها، روغن زیتون و... را در رژیم غذایی خود جای دهید.

نتایج انجام دادن تزریق چربی به سینه چه مدت زمان می باشد؟

برخلاف عمل پروتز سینه عمل تزریق چربی به سینه دارای نتایج‌ دایمی و ماندگار می باشد ولی در روش پروتز سینه هر ده سال یا بیست سال باید تعویض و چک گردد. وقتیکه تزریق چربی به سینه انجام می شود حدود شصت درصد از سلول های چربی سالم باقی می مانند و چهل درصد دیگر از این سلول ها از بین می روند که کاملا طبیعی می باشد و سلول های از بین رفته از طریق بدن به طور طبیعی دفع خواهد شد ولی سلول های که باقی می مانند سالم و دائمی خواهند بود ولی سبک زندگی افراد نیز در نتایج زمان دایمی بودن چربی سینه بسیار موثر خواهد بود.

نتایج انجام دادن تزریق چربی به سینه چه مدت زمان می باشد؟

همچنین بخوانید : پروتز سینه مشهد
کشیدن دخانیات و سیگار موجب افزایش جریان خون بافت ها و پوست و باعث زودتر چروک شدن پوست می شود و خانم های که سیگار مصرف می نمایند ممکن است که پس از تزریق چربی بعد از چند وقت دچار افتادگی سینه و کوچک شدن سینه شوند‌.
در صورتی که خانم ها وزن کم کنند و دچار کاهش وزن شوند این امر در کاهش سایز سینه ها نیز اثر خواهد گذاشت و اگر تزریق چربی هم انجام نداده باشید بازهم به طور طبیعی و در صورت کاهش وزن ممکن است که سینه ها کوچک شوند‌‌.

هزینه تزریق چربی به سینه در مشهد

هزینه تزریق چربی به سینه در مشهد بستگی به تعداد جلسات تزریق، میزان چربی مورد نیاز، روش برداشت چربی، تجهیزات مورد استفاده و تخصص پزشک معالج دارد و ممکن است در هر مرکز پزشکی متفاوت باشد. به طور متوسط، هزینه تزریق چربی به سینه در مشهد در سال 1403 بین ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان است.

باید به یاد داشت که این قیمت‌ها تخمینی هستند و برای دقیق‌تر بودن، بهتر است بامتخصصین پزشکی در مراکز مختلف مشهد تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری در این زمینه دریافت کنید. همچنین برای اطلاعات بیشتر درباره مواردی مانند تعداد جلسات تزریق، میزان چربی مورد نیاز، روش برداشت چربی، تجهیزات مورد استفاده و هزینه‌های مرتبط با مشاوره و مراقبت‌های پس از عمل، نیز بهتر است با متخصصین پزشکی مرتبط مشورت کنید.

سوالی که ذهن اکثر افراد را به خود مشغول می سازد هزینه انجام دادن تزریق چربی به سینه است ولی هزینه های هر پزشکی نسبت به دانش و مهارت پزشک متفاوت می باشد و از جراحی به جراحی دیگر فرق می کند.

آیا تزریق نمودن چربی به سینه خطرات یا عوارضی را به دنبال دارد؟

هر روشی برای انجام درمان و زیبایی بدن ممکن است که عوارضی را به دنبال داشته باشد و از یق چربی به سینه نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. برخی از عوارض تزریق نمودن چربی به سینه عبارتند از:
واکنش نشان دادن و یا حساسیت داشتن به داروهای بیهوشی
احتمال خون ریزی و احتمال التهاب و ورم در افراد وجود دارد.
لخته شدن خون و عفونت نیز ممکن است در برخی افراد به جود بیاید.
یکی دیگر از عوارض تزریق چربی به سینه ممکن است که وجود داشتن اسکار باشد.
نا متقارن شدن سینه ها هم ممکن است که در برخی افراد رخ دهد .
پس از انجام تزریق چربی به سینه ممکن است که نوک سینه ها حساس شود‌.
در طول جلسات مشاوره تزریق چربی به سینه در رابطه با تمام عوارض با فرد مراجعه کننده صحبت خواهد شد ولی در رابطه با اسکار باید بگوییم که در حد دو الی سه میلیمتر هستند و محسوس نمی باشند و جایی از تزریق چربی به روی سینه ها باقی نمی ماند.
نکته دیگری که باید به آن دقت نمایید و بسیار مهم می باشد انتخاب پزشک ماهر و متخصص می باشد که عوارض به حداقل می رسد و عوارضی هم که به وجود بیاید موقتی است و پس از مدت کوتاهی از بین می روند.

چه افرادی نمی توانند تزریق چربی به سینه را انجام دهند؟

در باره افراد مناسب تزریق چربی به سینه در بالا اشاره کردیم اما این روش برای افرادی توصیه نمی شود و گزینه مناسبی نمی باشد که شامل:
کسانیکه مبتلا به بیماری های خاص و یا مبتلا به بیماری های سرطانی می باشند.
اشخاصی که مبتلا به بیماری های خود ایمنی و یا دیابت می باشند.
کسانیکه سابقه سکته مغزی دارند و به سکته مغزی دچار شده اند.
کسانیکه به داروهای بیهوشی حساس می باشند.
و کسانیکه در ناحیه مورد نظر تزریق دچار عفونت می باشند مناسب انجام دادن تزریق چربی به سینه نمی باشند.

چه افرادی نمی توانند تزریق چربی به سینه را انجام دهند

همچنین بخوانید : لیفت سینه مشهد

 

سخن پایانی

همانطور که مطالعه نمودید تزریق نمودن چربی به سینه مشهد امری بسیار موثر در افزایش حجم دادن به سینه خانم های می باشد که از کوچکی سینه های خود رنج می برند .این روش بسیار راحت تر از انجام پروتز سینه می باشد و باعث افزایش حجم سینه ها خواهد شد اگر شما هم به دنبال راهی برای خوش فرم نمودن و بزرگ نمودن سینه های خود می باشید می توانید از این روش استفاده نمایید. تزریق چربی به سینه روشی کاملا کم خطر و غیر تهاجمی می باشد که به منزله زیبایی سینه ها انجام می شود‌.

سوالات متداول

در این روش چربی از قسمت های دیگر بدن مثل شکم ، ران و پهلو گرفته می شود و به سینه تزریق می گردد
در عمل انجام دادن تزریق چربی نیازی به وجود جای گذاری جسمی خارجی در سینه نمی باشد ولی در روش پروتز سینه از جسم خارجی استفاده می شود.
جدیدترین ها