یکی از مولفه هایی که افراد در زیبایی و رضایت اندام خود دارند داشتن سینه های خوش فرم و مناسب هست که در ظاهر فرد هم تاثیر بسزایی دارد ، اما افرادی که ظاهر مناسبی در سینه های خود ندارند و از فرم و شکل آن رضایت ندارند چه کاری باید انجام دهند ؟  می توانند با استفاده از جراحی زیبایی سینه ظاهر مد نظر خود را به دست آورند.

چه کسانی نیاز به جراحی زیبایی سینه دارند؟

سینه یکی از بخش هایی از اندام بدن هست که رژیم و ورزش به سختی روی آن تاثیر می گذارد، کسانی نیاز به جراحی زیبایی سینه دارند که سینه های آنها بسیار کوچک هست یا از اندازه نرمال خیلی بیشتر هست و باعث کاهش اعتماد به نفش آنها شده هست یا از شکل و ظاهر سینه های خود رضایت ندارند. بنابراین قبل از عمل باید مشخص کنید که دلیل نارضایتی شما از سینه هایتان چیست و سپس عوارض احتمالی این عمل را بدانید سپس انتخاب کنید که چه عملی از جراحی زیبایی سینه یا پستان می خواهید انجام بدهید.

 

انواع عمل های جراحی زیبایی سینه

عمل جراحی پروتز سینه 

در این روش پروتز سلیکونی وارد سینه خانم ها می شود برای اینکه سینه هم بزرگتر شود و هم حالت خوش فرم تری به خود بگیرد. این پروتز یا ایمپلنت زیر عضله سینه قرار می گیرد و یک روش دائمی محسوب می شود و حدود 10 سال ماندگاری دارد

تزریق چربی به سینه

یکی دیگر از روش هایی که باعث بزرگ شدن سینه می شود تزریق چربی به سینه هست ، در این روش چربی از نقاطی از بدن مانند پهلو یا شکم گرفته می شود و به سینه تزریق می شود . پس باید بانک چربی داشته باشید چون فقط چربی های خود فرد قابلیت تزریق به سینه را دارند ، این روش به دلیل اینکه 50 تا 70 درصد احتمالا جذب شود نیاز به تکرار دارد.

تزریق ژل به سینه

این روش مانند روش تزریق چربی به سینه هست با این تفاوت که در این روش نیاز به این نیست که بانک چربی داشته باشید و نیاز به تکرار کمتری دارد . در این روش هم نیازی به برس خاصی نیست .

کوچک کردن سینه 

کوچک کردن سینه برای افرادی هست که سینه های بزرگی دارند در این روش پوست های اضافی سینه و چربی های اضافی سینه برداشته می شود. بزرگ بودن سینه علاوه بر اینکه ظاهر ناخوشایندی برای فرد پیش می آورد باعث ایجاد مشکلات دیگری از قبیل گردن درد و ... می شود .به این روش اصلاحا ماموپلاستی گفته می شود.

عمل ژینکوماستی در مردان

فرآیند کوچک کردن سینه در مردان را ژینکوماستی می گویند و برای مردانی استفاده می شود که سینه های آن بزرگتر از حالت معمولی هست و احساس درد می کنند که باعث می شود سینه های آن ها حالت مردانه تری قرار بگیرد.

کم عارضه ترین عمل زیبایی سینه کدام هست؟

عمل های زیبایی سینه معمولا عوارض زیادی ندارند مخصوصا اگر توسط گروه جراحی تجربه و مهارت کافی داشته باشد ولی بدون عوارض هم نیست ، در صورتی که می خواهید سینه های خود را بزرگ کنید کم عارضه ترین عمل تزریق چربی به سینه هست و کوچک کردن سینه هم چون ایمپلنتی داخل بدن شما قرار نمیگیرد عوارض کمی دارد فقط احتمال اختلال در فرآیند شیردهی را دارد.

هزینه جراحی زیبایی سینه در مشهد چقدر هست؟

هزینه جراحی زیبایی سینه در مشهد به فاکتور های مختلفی بستگی دارد ، اینکه کدام یک از این عمل های زیبایی سینه را بخواهید انجام دهید ، در چه بیمارستانی انجام شود ، تجربه و مهارت پزشک و جراح چقدر باشد و در صورت اینکه بخواهید ایمپلینت یا پروتز قرار بدهید برند این پروتز هم در هزینه جراحی زیبایی سینه تاثیر گذار هست.

هزینه جراحی زیبایی سینه

بهترین جراح سینه در مشهد 

برای اینکه بتوانید بهترین جراح سینه در مشهد را انتخاب کنید باید چند مرحله را پیش ببرید و در نظر داشته باشید ، اول اینکه به شبکه های اجتماعی جراح بروید و نمونه کارهای آن را ببینید ، سپس در همان فضای مجازی دنبال نظرات در مورد این جراح سینه باشید ، اگر این دو مورد رضایت شما را جلب کرد بهتر هست مشاوره حضوری تشریف ببرید در آنجا از نظرات بقیه استفاده کنید و همچنین حوصله و دقت جراح در پاسخ به سوالات شما را بسنجید ، مورد مهمی که باید در نظر بگیرید در دسترس بودن دکتر و جراح پس از عمل جراحی زیبایی سینه هست که یکی از مهم ترین فاکتور ها در انتخاب بهترین جراح سینه در مشهد هست و آخرین مورد این هست که هزینه مد نظر خود را با دستمزد جراح بسنجید ، شاید جراحی که بهترین باشد از لحاظ هزینه ای مد نظر شما نباشد.

سوالات متداول

جراحی هایی زیبایی سینه مواردی شامل بزرگ کردن سینه در خانم ها و کوچک کردن سینه در خانم ها و آقایان و لیفت و فرم دهی سینه در خانم ها می باشد
به دلیل عصب های موجود در سینه نسبت به سایر نقاط بدن درد بسیار کمتری دارد
جدیدترین ها