بهترین متخصص زیبایی در مشهد

1402.01.19 | جراحی زیبایی اندام - جراحی زیبایی سینه - جراحی بینی (رینوپلاستی)

بهترین متخصص زیبایی در مشهد

شهر مشهد، یکی از نقاطی است دارای پزشکان و جراحان زیبایی زیادی می باشد که در کار خود تخصص  فراوانی دارند ، طبق پیشرفت دانش پزشکی،برای هر بخش از بدن، یک حرفه جدا در نظر گرفته شده است که متخصص آن بخش، اطلاعات کاملی از آن قسمت دارند. با پیشرفت روز افزون تخصص های پزشکی، احتمال سرگردان شدن شما زیاد است و ممکن است شناخت زیادی در این مورد نداشته باشید،به طوری که نمی دانید ضمن حل کردن سختی ها و دشواری های خود به کدامین متخصص مراجعه نمایید و بتوانید به بهترین عملکرد ممکن برسید. 

یک متخصص محبوب، چه ویژگی هایی دارد

یک نکته که در جراحی زیبایی باید در نظر بگیریم ،درک شناخت زیبایی پزشک می باشد. در صورتی که جراح زیبایی، درک کافی از زیبایی نداشته باشد؛ امکان دارد نتایج جراحی به صورت دلخواه افراد نباشد، این امر بسیار کار ظریفی ممکن است باشد. اکنون ضمن تشخیص یک جراح متخصص زیبایی کافی است، قابلیت های تخصصی زیبایی را بررسی نمائید .این قابلیت ها عبارت است از دانش، مهارت،درک زیبایی شناسی و‌.. که از محدوده توانایی شما خارج می باشد و توصیه می شود از کانون پزشکی استفاده نمایید تا بتوانید اطلاعات مورد نظر خود را بدست آورید. توجه داشته باشید دنیای حال حاضر،دنیای حرفه و تخصص می باشد و شما می بایست ابتدا مشخص نمایید که برای چه چیزی می خواهید جراحی زیبایی انجام دهید و پس از انتخاب ،به دنبال یکی از بهترین جراحان متخصص باشید.

در حالت کلی تمام ویژگی های جراح و متخصص زیبایی به چند دسته تقسیم‌ می شود 

این دسته بندی عبارت است از

علم و دانش پزشکیمدرک معتبر علمی در بخش جراحی مدنظر شما

تجربه و تدبیر جراح: سابقه عمل های موفق  
اخلاق : یکی از راه های مهمترین دلایل ضمن تشخیص بهترین متخصص زیبایی،داشتن اخلاق و رفتار مناسب با بیماران است تا بیمار برای ارتباط برقرار کردن با جراح خود مشکلی نداشته باشد

استفاده از تکنولوژی های روز و به روز بودن: امروزه جراحی زیبایی ضمن رسیدن به هدف، راهکار های مختلفی وجود دارد و از همین رو، بهترین جراح همیشه به روز خواهد بود.حال برای شناخت و تشخیص دادن یک متخصص خوب و حرفه ای باید توجه داشته باشیم تا هر ۴ مورد ذکرشده را داشته باشد.به عنوان مثال اگرجراحی که انتخاب نموده اید سن پایین باشد،به این معناست که هنوز به اندازه کافی عمل زیبایی نداشته است و در صورتی که توانایی اطلاعات دادن به بیماران را نداشته باشد میتوان گفت که علم و دانش کافی ندارد و می بایست از لیست پزشکان برتر حذف شود.یا جراحی که عمل های زیادی را انجام داده است اما با تکنیک های ۷ سال گذشته عمل را انجام می دهد، در انتخاب آن باید تردید داشته باشید.
در ادامه مقاله،به برخی از ویژگی های متخصص برتر اشاره می کنیم متخصص شما می بایست تندرستی شما اولویت آن باشد. مزایا و سود خود را اولویت قرار ندهد و مشاوره درستی به متقاضیان بدهد تا بتوانند به اهداف خود برسند. جراح باید دانش زیبایی خود را به صورت ماهرانه انجام دهد تا در نتیجه جراحی،فرم دلخواهی را به متقاضیان ارائه دهد. از دیگر ویژگی هایی که باید یک جراح خوب داشته باشد، حوصله و صبر کافی ضمن جوابگویی به سوالات متقاضیان است یک متخصص عالی،باید تمام مزایا و معایب جراحی را به بیمار توضیح بدهد و افکار غلط و نادرست را از بیمار دور نماید.
به علاوه تمام مراقبت ها و نکات پس از جراحی را تکرار میکند تا از عارضه های آن پیشگیری  شود و در نهایت سبب رضایت بیماران شود. عمل های جراحی موفق متععدی در بخش جراحی تخصصی باید داشته باشد.

چگونه می توانیم  بهترین جراح پزشک را پیدا کنیم

برای انتخاب بهترین متخصص زیبایی، به چند نکته باید توجه نمود در صورتی که قصد دارید عمل جراحی انجام دهید بهتر است توقعاتی که از جراح خود دارید را یادداشت کنید و مشاوره ای که از قبل از پزشک خود گرفته اید را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید که آیا جراح مدنظر توان انجام در خواست های شما  را دارد یا نه برترین جراح را در یک کاغذ، فهرست کنید با فهرست کردن بهترین متخصصان شما می توانید جستجو و تحقیق ،خود را شروع کنید، و هر گونه اطلاعات نامطلوب از جراح مد نظر را مقابل آن بنویسید. از این طریق می توان متخصصانی که صلاحیت ندارند را از فهرست خود حذف کنید. انجام مشاوره پیش از جراحی زیبایی در مشاوره های قبل از عمل ،لیست توقعاتی که از پزشک جراح خود دارید را یادداشت کنید تا در انتخاب شما کمک کند،و سعی کنید در حین مشاوره گرفتن از پزشک خود، نت برداری کنید و به نکات آن دقت کنید. معلومات بهترین جراح را به دست آوردن
یکی از بهترین مواقعی که شما می توانید متخصص مد نظر خود را انتخاب نمایید زمان مشاوره با پزشک است که مطلوب ترین اطلاعات را می توان از خود جراح دریافت نمود. 

انتخاب پزشک زیبایی از صفحه های مجازی

معمولا برترین جراح ها، دنبال کننده های زیادی دارند.شما از طریق بررسی نظرات در پست های صفحه جراح، می توانید کامنت های مشتریان را درباره پزشک مطالعه کنید و با رابطه برقرار کردن با مشتری های قبلی جراح  راجع به حرفه پزشک اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.
نام پزشک را در گوگل جستجو کردن همچنین می توانید نام پزشک مورد نظر خود را در گوگل جستجو کنید تا بعضی از نظرات حقیقی را در قسمت نظرات، مشاهده کنید چراکه، در سایت گوگل امکان حذف نمودن کامنت وجود ندارد.

چگونه می توانیم  بهترین جراح پزشک را پیدا کنیم

همچنین بخوانید : مزایا و عوارض پیکر تراشی

هزینه بهترین جراح زیبایی در مشهد چقدر است

 در واقع در بخش جراحی پلاستیک، ۱۵ نوع جراحی زیبایی داریم که بیش از چند صد روش جراحی زیبایی وجود دارد که هر کدام طبق روش خود، هزینه مخصوص به خودش را دارد.به همین علت اول باید انتظارات خود و پس از آن روش انجام آن را انتخاب کنید، و بعد از آن هزینه حدودی را قبل از مشاوره به صورت تقریبی بپرسید و سپس،در جلسه مشاوره گرفتن، قیمت اصلی آن مشخص خواهد شد. از لحاظ دستمزد و هزینه متخصصان زیبایی افرادی که در لیست برترین جراحان زیبایی در مشهد قرار دارند به طور معمول تا سی درصد هزینه کارشان در مقایسه با دیگر جراحان بیشتر می باشد.هر چند بعضی از پزشکان با اینکه در لیست بهترین ها هستند قیمت کارشان چندان تفاوتی با دیگر پزشکان ندارد و تعداد جراحی هایشان نیز بیشتر است/

انواع جراحی های زیبایی صورت

  عمل زیبایی چشم: عمل زیبایی چشم، سبب جوانی دوباره افراد می شود و چهار نوع جراحی را شامل می شود که طبق شرایط صورت به وجود آمده است و برای بزرگتر شدن چشم ها کاربرد دارد.

شکاف دادن داخل گوشه چشم یا به عبارتی کانتوپلاستی
پهن نمودن پلک پایین

 انواع جراحی های زیبایی صورت

همچنین بخوانید : لیفت سینه (ماستوپکسی)

جراحی گوشه خارجی پلک یا به عبارتی اپیکانتوپلاستی

جراحی افتادگی پلک یا پتوز زاویه سازی  و جراحی زیبایی فک داشتن صورت باریک،سلیقه ی افراد بسیاری است که سبب زیبایی بیشتر فک، و در نهایت باریک دیده تر شدن صورت می شود و این جراحی به دو حالت جراحی و غیر جراحی انجام می شود.

روش جراحی: عمل زاویه دار کردن فک، به دلیل کوچک نمودن فک پایینی و چانه انجام می شود.طی این جراحی داخل دهان را برش می دهند و استخوان های اضافی چانه را خارج می کنند و در نهایت نوک چانه، تغییر می کند.
روش غیر جراحی: از طریق ژل، یا لیفت انجام می شود.
جراحی بینی: عمل بینی نیز یکی دیگر از عمل هایی است که متقاضی بسیاری دارد.این جراحی نیز به طوری انجام می شود که ظاهر بینی با بخش های دیگر صورت تناسب داشته باشد.


جراحی زیبایی بینی به دو روش انجام می شود.روش باز و روش بسته

 طی این جراحی؛ معایبی همچون پهن بودن بینی، بزرگی غیر عادی، کج شدن در اثر عواملی مانند قوز و ضربه توسط جراح برطرف می شود.


عمل زیبایی گوش

 عمل زیبایی گوش یا به عبارتی اتوپلاستی ضمن بهبود فرم لاله گوش و تغییر اندازه صورت میگیرد که با این جراحی برجستگی های گوش برطرف و به سر نزدیک تر می شود.


عمل برطرف شدن غبغب

  به لایه های چربی موجود در زیر چانه، غبغب می گویند که علت به وجود آمدن این چربی ها اکثرا به دلیل شل شدن پوست،ویژگی های ژنتیکی و اضافه وزن می باشد.
برطرف شدن غبغب با پنج روش صورت میگیرد که راهکار های تزریق سبب تخریب سلول های چربی می شوند، در روش لیزر موجب سفت شدن پوست می شود، از افتادگی پوست پیشگیری می کند و در روش لیپوماتیک چربی ها خارج می شوند.

گونه گذاری

این جراحی، در چاقی و تناسب صورت موثر می باشد.گونه گذاری از طریق چربی و ژل یا با پروتز و جراحی انجام می شود.

عمل زیبایی بدن

عمل زیبایی بدن، اکثرا برای لاغری انجام می شود و شامل لیفت بدن، لیفت بازو، لیپوساکشن و لیفت ران می باشد.

محبوب ترین عمل های زیبایی رایج در افراد

کاشت مو

لیفت گردن

لیفت صورت

لیفت بازو

محبوب ترین عمل های زیبایی رایج در افراد

همچنین بخوانید : مرگ بر اثر تزریق بوتاکس
سخن پایانی

عمل زیبایی صورت از رایج ترین روش هایی می باشد که نقص های چشم،بینی، گوش،فک و دیگر بخش های صورت را برطرف می کند و موجب بالارفتن اعتماد به نفس در افراد می شود. درخواست برای عمل های زیبایی و پلاستیک در تمام نقاط جهان طبق عوامل تجاری سود آوری و تبلیغاتی با استفاده از وجه اجتماعی افراد در حال بیشتر شدن است که این حجم از جراحی های غیر الزامی می تواند مضر باشد.

سوالات متداول

بهترین راه ، تحقیق درباره جراح در اینترنت و فضای مجازی ، سپس بررسی نمونه کارها و تحقیق از آنها ، و سپس مراجعه حضوری از بابت تایید این موارد است
تجربه و تبحر جراح در دستمزد او تاثیر مستقیم دارد و معمولا هزینه بیشتری دریافت می شود
دیدگاه شما
    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است!

شما هم می توانید دیدگاه خود درباره این مطلب را ثبت نمایید:

جدیدترین ها