داشتن اندامی زیبا و میل به زیبایی در هر فردی وجود دارد ، متاسفانه به مرور زمان و شرایط محیطی و زندگی و حتی برخی اوقات ژنتیکی باعث می شود که از اندام زیبای مد نظر فاصله بگیریم . یکی از روش های رسیدن به اندام زیبا انجام عمل جراحی هست که کمک می کند اندامی زیبا داشته باشیم .

جراحی زیبایی اندام شامل چه مواردی می شود؟

به لطف پیشرفت تکنولوژی و گسترش جراحی زیبایی اکثر اندام بدن می توان روی آنها جراحی زیبایی انجام داد و هر برخشی از بدن چندین روش برای انجام عمل زیبایی وجود دارد ، جراحی زیبایی اندام به جراحی هایی گفته می شود که در صورت نباشد ، مانند پیکرتراشی ، عمل های سینه ، عمل هایی که روی باسن انجام می شود از قبیل لیفت باسن و پروتز باسن و جراحی های زیبایی شکم گفته می شود. اگر بخواهیم به صورت دسته بندی به جراحی های زیبایی اندام اشاره کنیم به موارد زیر تقسیم می شوند:

1-جراحی های زیبایی سینه : از قبیل بزرگ کردن سینه شامل پروتز سینه ، تزریق چربی سینه ، یا کوچک کردن سینه مانند ماموپلاستی یا ژینکوماستی یا اصلاح فرم سینه مانند لیفت سینه

2-جراحی های زیبایی باسن: شامل بزرگ کردن باسن مانند پروتز باسن و تزریق چربی به باسن یا اصلاح فرم باسن مانند لیفت باسن

3-جراحی های زیبایی شکم و پهلو : شامل ابدومینوپلاستی و پیکرتراشی

4-جراحی زیبایی بازو

انواع جراحی زیبایی بدن

چه کسانی به جراحی زیبایی اندام نیاز دارند؟

از قدیم میل به زیبایی در افراد وجود داشته است، البته متاسفانه گاهی اوقات برخی افراد با وجود اینکه مشکلی از لحاظ ظاهری ندارند ولی در فکر خود و یا به دلیل اعتماد به نفس پایین تن به عمل جراحی زیبایی اندام می دهند . کسانی به جراحی زیبایی اندام نیاز دارند که در مشاورات پزشکی به اینکه اندام واقعا استاندارد های لازم را ندارد پی برده شود . در بسیاری از اوقات با روش های غیر از جراحی می توان مشکل را برطرف کرد، جراحی زیبایی اندام برای کسانی هست که رژیم و ورزش کارساز نباشد ، یا افرادی که امکان ورژش یا رژیم یا زمان آن را ندارند.

 

چه افرادی نباید جراحی زیبایی اندام کنند؟

همانطور که خدمت شما در بالا گفتیم بهتر هست اگر مشکل خاصی وجود ندارد دست به عمل نزنید ، کسانی که بیماری های خاص دارند ، یا آزمایش های لازم برای انجام عمل زیبایی اندام دریافت نمی کنند نباید عمل جراحی زیبایی بدن انجام دهند.

عوارض جراحی زیبایی اندام 

با پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی عوارض جراحی زیبایی بدن تا حد معقولی پایین آمده هست ولی در هر صورت باید بدانید انجام این عمل به هیچ عنوان بدون عوارض نیست ، مخصوصا اگر توسط بهترین متخصص زیبایی یا متخصصی که مهات و تجربه کافی ندارد انجام نشود. بنا به اینکه چه نوع عمل زیبایی انجام دهید و با چه تکنیکی عوارض متفاوتی دارد که ما سعی کردیم در هر بخش بیشتر به عوارض این عمل ها بپردازیم به دلیل انیکه همه جا از مزایای این عمل ها می گویند و باید بتوانید انتخاب کنید ، کم عارضه ترین عمل های زیبایی اندام عمل های تزریق چربی هست .

عوارض جراحی زیبایی

سوالات متداول

جراحی زیبایی اندام شامل عمل های زیبایی سینه ، باسن ، شکم و بازو هست
با پیشرفت علم و پزشکی این عوارض به حداقل رسیده هست ولی تمامی عمل ها عوارض دارند که در بخش های مربوطه به آنها پرداخته ایم
جدیدترین ها