تزریق ژل لب در مشهد

1402.02.16

تزریق ژل لب در مشهد

زیبایی و جوانی خواسته ی هر شخصی می باشد. و از آن جایی که علم زیبایی. بسیار پیشرفت کرده است؛ رسیدن به این خواسته آسان تر شده است.یک بخش مهم از صورت، لب می باشد که تاثیر به سزایی در زیبایی در صورت دارد. در واقع می توان گفت این بخش از صورت، در نگاه اول به چشم میخورد و چنانچه قصد تغییر حالت لب و هر چه زیباتر شدن آن را دارید؛می بایست برای آن وقت بزارید و مقداری هزینه کنید تا به زیبایی دلخواه خود دست یابید. چرا که یکی از استاندارد ها و معیار های زیبایی داشتن لب های بزرگ و حجیم می باشد. به علاوه که داشتن لب های حجیم به عنوان یکی از علائم سلامتی و زیبایی محسوب می شود و سبب شاداب به چشم آمدن اشخاص می شود، از این رو چنانچه قصد برخورداری از این ویژگی ها را دارید می توانید از پیشرفته ترین امکانات و در شهر مشهد استفاده نمائید و این عمل زیبایی را بدون نگرانی در این شهر انجام بدهید.

تزریق ژل به لب در مشهد ضمن افزایش دادن حجم لب ها

همان طور که گفته شد، حجم لب ها تاثیر چشمگیری در زیبایی فرد دارد. بعضی از اشخاص از زمان تولد ، دارای لب های نازکی هستند و برخی دیگر با گذشت زمان و افزایش سن، بخش زیادی از اندازه و حجم  لب های خود را از دست می دهند. و این امر به راحتی در افراد مختلف قابل مشاهده است، حجم لب های یک شخص که ۲۵ سال سن دارد با شخص کهن سال، تفاوت بسیاری دارد.

یکی از عوامل کم شدن حجم لب در نتیجه گذشت زمان می تواند کاهش عروق خونی نیز باشد. همچنین تلید کلاژن هم از ممکن است از ویژگی های کاهش حجم لب باشد، زیرا کلاژن از ویژگی های زیبایی پوست محسوب می شود و کم شدن آن موجب تاثیر گذاری بر زیبایی فرد می شود. ولیکن با این حال، دیگر نیازی نیست نگران این مسئله باشید و چنانچه به حالت مادرزادی و یا بالا رفتن سن موجب نازک شدن لب های شده است، این یک مسئله حل شدنی می باشد و با یک تزریق ژل زیبایی در شهر مشهد، می توانید به زیبایی دلخواه لب های خود برسید.تزریق ژل لب در مشهد ضمن بالا رفتن حجم لب ها، یک راهکار ساده است که شخص را از مواردی همچون بیهوشی و دردسر های عمل بر حذر دارد و تنها با پرداخت هزینه ای نه چندان زیاد، به لب های دلخواه و مد نظر خود برسید.

تزریق ژل لب به چه معناست؟

تزریق نمودن ژل به لب ها، در واقع به منطور  بهبود بخشی و همچنین بالارفتن حجم  لب صورت می گیرد. و اندازه ی ژل،عمق تزریق ماده و به علاوه سلیقه اشخاص بستگی دارد. انواع متنوعی از فیلر های پوستی موجود می باشد که ضمن تزریق به لب و نواحی آن استفاده می شود، ولیکن در این میان، هیالورونیک اسید که به حالت طبیعی در بدن فرد پیدا می شود و کمک می کند تا حجم لب افزایش یابد و بسیار مورد استقبال زیباجویان قرار گرفته است. یکی از نکات حائز اهمیت ضمن تزریق ژل به لب این می باشد که میان لب پایین و بالا تناسب برقرار شود تا به یک نتیجه مطلوب دست یابید. و از آن جایی که فرم لب هر شخصی با دیگر اشخاص متفاوت می باشد، انتظار این که فرم لب شما دقیقا به حالت فرم لب یک شخص دیگر شود ، یک انتظار نادرست است. نا گفته نماند که این جراحی زیبایی می بایست توسط یک متخصص صورت و آناتومی لب انجام شود.

تزریق ژل لب به چه معناست؟

همچنین بخوانید : ساکشن غبغب مشهد + هزینه برداشتن غبغب

تزریق ژل لب و انواع فرم های آن

در واقع فرم لب طبق نحوه و محل تزریق ژل متغییر خواهد بود و بابت این مسئله می بایست با پزشک خود مشورت نمائید. بعضی از اشخاص تمایل دارند که لب بالایی شان حجم بیشتری از لب پایینشان داشته باشد و یا عکس این موضوع نیز صادق است؛ همچنین دسته دیگری به دنبال برقراری تناسب میان لب بالا و پایین خود هستند. ما  در ادامه شما را با انواع فرم لب و روش های آن آشنا خواهیم کرد. ضمن بالا بردن آگاهی خود در این باره با ما همراه باشید.

بعضی از روش و مدل های متنوع تزریق ژل لب عبارت است از:

ژل لب روسی: یکی از روش های پر طرفدار در حال حاضر،ژل لب روسی می باشد، که به طوری است که از طرف داخل و بیرون و همچنین حاشیه لب به صورت عمود تزریق می شود، و حقیقتا این روش تزریق برای اشخاصی که دارای لب های باریک و کم حجمی هستند بسیار مناسب خواهد بود‌.
ژل لب عروسکی: طی این روش میزان ژل در لب پایین بیشتر تزریق خواهد شد تا در نتیجه لب پایین دارای حجم بیشتری باشد تا شبیه به فرم لب های باربی و عروسکی شود.

ژل لب طبیعی و یا کلاسیک: برای آن اشخاصی که قصد دارند پس از تزریق ژل، فرم لب هایشان طبیعی تر باشد، افزایش حجم به حالت غیر قابل دید و در واقع طبیعی انجام خواهد شد.
تزریق ژل لب قلبی: این نوع از تزریق نیز مناسب افراد بیضی فیس می باشد که در این راهکار ، میان بخش حاشیه و بالای لب فاصله ایجاد می شود و به اصطلاح، لب ها قلبی شکل می شوند. چه کسانی کاندیدای مناسب تزریق ژل لب می باشند؟
در حقیقت این که چه کسی بخواهد به لب های خود ژل تزریق نماید یک انتخاب فردی می باشد ، و چنانچه شخصی که از حالت لب های خود رضایت ندارد و قصد دارد لب های خود را بزرگ تر نماید و یا حتی قصد برگرداندن فرم لب خود به صورت قبل دارد ، می توانند این جراحی زیبایی لب را انجام بدهند. دقت داشته باشید که در مواردی همچون موارد ذیل از تزریق ژل لب می بایست خود داری کنید:

وجود تبخال و یا هر نوع عفونت فعال در دهان
مبتلا بودن به دیابت
مبتلا به بیماری های خاص همچون لوپوس
داشتن مشکلات مختص به انعقاد خون

همچنین اشخاصی که دارای بیماری کرونا و یا سرما خوردگی هستند و یا آن گروه از اشخاص که لیدوکائین و سابقه آلرژی به ژل دارند، قبل از انجام تزریق ژل، پزشک خود را مطلع سازید. 

برند های ژل لب و برترین آن ها

یکی از مسائل مهم در تزریق ژل لب، برگزیدن برند ژل می باشد. زیرا چنانچه از مواد بی کیفیت و نامرغوب ضمن تزریق نمودن ژل به لب استفاده شود، عارضه های بسیار بدی به دنبال خواهد داشت،  مواردی که در مارک و تعین برند ژل موثرهستند عبارت است از فرم لب، سن شخص و به علاوه در کنار آن، طریقه تزریق ژل به لب. با ما همراه باشید تا با انواع مختلف برند تزریق ژل آشنا شوید.
ژل لب رستلین: یک نوع ژل لب که دارای هیالورونیک اسید با غلظت بالا می باشد و هزینه آن نسبت به دیگر ژل های دارای هیالورونیک اسید نیز بیشتر است، این نوع برند ژل دارای تائیدیه fda و همچنین ۶ ماه دوام می باشد.

برند های ژل لب و برترین آن ها

همچنین بخوانید : بوکال فت مشهد

ژل لب تئوسیال: این برند ژل، منشاء غیر حیوانی دارد و ب ‌پایه هیالورونیک اسید می باشد در کشور سوئیس ساخته شده است، و ماندگاری آن به مدت یک سال می باشد که به حد چشمگیری به عواملی نظیر سبک زندگی شخص و نوع پوست آن نیز بستگی دارد.
ژل لب استایلج: یکی دیگر از برتد های ژل لب، نوع استایلج می باشد که در ترکیبات خود دارای بی حس کننده لیدوکائین و هیالورونیک اسید است، و این موارد سبب به وجود آوردن یک حجم طبیعی در لب می شود، و به مدت ۶ الی ۲۴ ماه دوان خواهد داشت، نا گفته نماند که این برند هیچ عارضه ای در بر ندارد ولیکن ضمن احتیاط توصیه می شود، به مدت ۲۴ ساعت پس از تزریق ژل، به لب های خود فشار وارد نکنید. 
ژل لب بلوترو: این مدل از تزریق ژل لب، در کشور آلمان و توسط کمپانی merz ساخته شده است، که همچون بسیاری دیگر از برند ها بر اساس هیالورونیک اسید ساخته شده است و طبق این که دارای مقداری لیدوکائین است، از شدت درد در حین تزریق می کاهد. این مدل دارای تائیدیه fda  است و به مدت ۶ الی ۱۲ ماه حدودا دوام خواهد داشت.
ژل لب پرفکتا: یک نوع ژل فرانسوی می باشد که ضمن افزایش حجم لب ها بسیار موثر است و بلا فاصله پس از تزریق، نتایج آن قابل رویت است و هیچ نوع عارضه ای در بر ندارد.

ژل لب رووفیل: این مدل از ژل به حالت کره ای می باشد و وجود هیالورونیک اسید در آن سبب ماندگاری و دوام زیاد ان است و به مدت ۱۲ ماه ماندگاری دارد، البته نا گفته نماند که میزان حجم تزریق و جذب آن به پوست شخص نیز در این باره بی تاثیر نیست. این برند به حالت محسوس باعث افزایش حجم در لب های باریک می شود و موجب می شود لب به طرف بالا کشیده شود.
در واقع ژل های دارای هیالورونیک اسید از لحاظ ساختاری با هم مشابه هستند، ولیکن از نظر غلظت و قوام تفاوت دارند. طبیعتا ژل های متفاوت شکل های متفاوتی نیز در فرم لب ایجاب می نمایند، از این رو می بایست برند ژل را طوری برگزینیم که طبق محل مد نظر تزریق، بتوانیم فرم دلخواه خود را بدست بیاوریم. به عنوان مثال از ژل های رقیق تر را می توان  به طور سطحی تر تزریق نمود تا کمی حجم لب ها را بیشتر نشان داد. و در آخر این که استفاده نمودن از ژل ها تنها به میزان حجم دهی آن بستگی ندارد و مشخص نمودن مرز های لب و شکل دهی  به آن نیز بسیار مهم است، برخی از موارد تاثیر گذار در برگزیدن یک برند برتر ژل لب، عبارت است از: شکل کنونی لب شخص، هدف اخر از تزریق و ظاهر هندسی و انحنای لب های شخص .

هزینه تزریق ژل به لب در مشهد

هزینه تزریق ژل به لب در مشهد بسته به محل و نوع مطب و پزشکی که خدمات را ارائه می‌دهد، متفاوت است. همچنین، برند محصول ژل تزریقی و تعداد جلسات مورد نیاز نیز می‌تواند بر روی قیمت تزریق ژل به لب تأثیر بگذارد. با این حال، می‌توان گفت که هزینه تزریق ژل به لب در مشهد در سال 1403 معمولاً در حدود 2 تا 7 میلیون تومان است. 

مراقبت های لازم پس از تزریق ژل لب چیست؟

این که پس از تزریق ژل لب، لب ها کبود و متورم شوند کاملا امری طبیعی است. و این ویژگی ها به طور معمول پس از چند روز کاهش می یابد و از بین می روند. توصیه می شود به برخی از مراقبت ها و نکات پس از تزریق ژل لب توجه نمائید تا نتیجه نهایی تزریق شما کاملا ایده آل باشد. این مراقبت ها عبارت است از 

استفاده نمودن از کمپرس، ضمن کمک به  بهبودی تورم و کبودی
آب نوشیدن تا پس از ۴۸ ساعت تزریق ژل ضمن حفظ نمودن هیدارته بدن و تسریع روند ترمیمخود داری از انجام فعالیت های سنگین به مدت دو روز پس از تزریق ژل
به مدت دو روز از رفتن به مکان هایی نظیر جکوزی ، سونا و محیط های گرم پرهیز نمودن.
به مدت یک روز پس از تزریق ژل، از آرایش لب پرهیز نمودن.

مراقبت های لازم پس از تزریق ژل لب چیست؟

همچنین بخوانید : تزریق بوتاکس چشم گربه ای

تزریق ژل لب در مشهد چه مزیت هایی دارد؟

یکی از مزیت های بسیار خوب ضمن تزریق ژل به لب در مشهد، این است که طی همان جلسه نخست، به نتیجه دلخواه دست می یابید. فرآیند زیبایی تزریق ژل لب  به طور کامل غیر تهاجمی است و احتیاجی به عمل جراحی باز نخواهد داشت . دوران نقاهت در این روند زیبایی بسیار اندک است و تنها ضمن فاصله گرفتن از نور خورشید یک هفته توصیه شده است ولیکن یک روز نیز کافی است. پس از تزریق ژل لب در مشهد احتیاجی به مصرف نمودن مسکن ندارید. همچنین یک مزیت بسیار محبوب این عمل زیبایی در مشهد این می باشد که چنانچه از نتیجه نهایی آن رضایت نداشتید می توانید آن را تخلیه نمائید و به حالت قبلی خود بازگردید.

سخن پایانی

لب ها بخش مهمی از صورت افراد می باشد و تاثیر بسیاری در جذابیت چهره  دارد، چرا که داشتن لب های برجسته تر و بزرگ تر این جذابیت را دو چندان می کند.چنانچه شما نیز از آن دسته افرادی می باشید که به طور مادر زادی و یا ژنتیکی لب های باریک و کوچکی دارید، دیگر نگران این مسئله نباشید، چرا که راه حل آن در کلینیک های زیبایی مشهد می باشد  چرا که متخصصین ما با مهارت بسیار و چندین سال تجربه ، آماده ارائه بهترین و پیشرفته ترین امکانات تزریق ژل لب به شما عزیزان می باشند. با توجه به مطالبی که در این باره آموختید، برند دلخواه و فرم مد نظر خود را برگزینید و ادامه کار را به پزشکان ما در این حوزه بسپارید تا شما را به فرم دلخواهتان برسانند.

سوالات متداول

بله، قبل از تزریق ژل به لب ، بهتر است با یک پزشک تخصصی ملاقات کرده و مشکلات، نیازها، توقعات و سوابق پزشکی خود را با او در میان بگذارید.
کسانی که برخی مشکلات پزشکی مانند آلرژی، عفونت، التهاب، عارضه‌های قلبی، دیابت، مشکلات خونریزی و یا دارای سابقه تزریق ژل به لب هستند نمی توانند انجام دهند
دیدگاه شما
    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است!

شما هم می توانید دیدگاه خود درباره این مطلب را ثبت نمایید:

جدیدترین ها