تزریق بوتاکس چشم گربه ای

1402.01.05 | تزریق بوتاکس - جوانسازی صورت

تزریق بوتاکس چشم گربه ای

اخیرا یکی از پر طرفدار ترین ترندهای زیبایی، ( عمل چشم گربه ای) می باشد که معنای آن چشم بادامی طور است و خیلی زیبا دیده می شود. طریق گوناگونی موجود است که می تواند در رسیدن به این سبک چشم به شما کمک کند همانند: لیفت با نخ، بوتاکس. با استفاده از فیلر ها و روش ثابت شده ی تزریق بوتاکس از ماهیچه های دور چشم و نیز لیفت کردن گوشه چشم قادر است در دستیابی به چهره مورد علاقه شما کمک کند. توام با مزایای درمان چروک و خط های دور چشم، این روش یک روش بدون تهاجم می باشد و احتیاجی به دوره نقاهت ندارد، پس می توان گفت که این روش برای کسانی مناسب می باشد که دارای مشغله های فراوانی می باشند. چنانچه شما از نتیجه روش تزریق با بوتاکس رضایت نداشته باشید و چنانچه از چهره جدید خویش دل زده شده اید، خاصیت موقت بودن نتیجه بوتاکس می تواند فایده داشته باشد.

تزریق بوتاکس چشم گربه ای چگونه است؟

این روش یکی از انواع راه های درمانی مورد استفاده جهت به دست آوردن سبک بسیار محبوب و پر طرفدار چشم گربه ای می باشد. تزریق بوتاکس در نواحی دور چشم ها و علی الخصوص در ناحیه بیرونی ابروها انجام می گیرد. تزریق بوتاکس موجب ریلکس شدن ماهیچه ها گشته و بدین سبب گوشه های چشم بالا رفته و بدون احتیاج به عمل و پشت سر گذاشتن دوره نقاهت طولانی و مراقبات دشوار بعدی  تا وقتی که آثار بوتاکس در بدن وجود داشته باشد، این چهره چشم گربه ای برای شما  باقی بماند. از این طریق می توانید ظاهر زیبایی را به چشمان خود هدیه دهید و نیز کمی ابروهایتان را بالا کشیده می شود و برای مدت ها چهره ای جوان تر را به شما هدیه می دهد.

تزریق بوتاکس چشم گربه ای چگونه است؟

همچنین بخوانید : تزریق ژل

مزایای تزریق بوتاکس چشم گربه ای

این نوع تزریق که تزریق بوتاکس چشم گربه ای می باشد، دارای مزیت های زیادی می باشد  همانند:

تزریق بوتاکس چشم گربه ای احتیاجی به عمل ندارد پس بیهوشی نیز انجام نمی گردد یعنی در واقع بخیه و زخمی در کار نیست و از طرفی دیگر نیازی به مراقبات شدید جهت بهبودی ندارد. این مزیت یک مورد بسیار مهم برای افرادی است که دوست ندارند و یا قادر نیستند که تحت بیهوشی عمومی عمل شوند. از طرفی دیگر این روش احتیاجی به دوره نقاهت نداشته و فرد می تواند فورا پس از پایان یافتن امور مرتبط با تزریق بوتاکس، به امور روزمره زندگی خویش رسیدگی کند. تزریق بوتاکس چشم گربه ای در قیاس با طریق دارای جراحی، امکان رخ دادن عارضه های پس از جراحی و مشکلاتش خیلی کم می باشد. این روش زمان خیلی کمی صرف انجامش می شود و اکثرا در زیر 30 دقیقه امور تزریقشان انجام گردیده و نتیجه ی آن از حدود 1 الی 2 هفته پدیدار می گردد. چنانچه از نتیجه تزریق خویش رضایت نداشته باشید، این روش قابل برگشت می باشد؛ در صورتی که این امکان در روش های دارای عمل جراحی وجود نداشته چون تاثیرات عمل های جراحی به صورت دائمی می باشد.

کاندیدای مناسب جهت روش تزریق بوتاکس چشم گربه ای

کسانی که ابروان افتاده و پلک های دارای تو رفتگی دارند، از مناسب ترین کاندیدای این روش هستند و نیز کسانی که قصد دارند نمای زیبایی به چشمان خویش هدیه دهند، بدون این که هیچ گونه جراحی و یا عمل انجام بگیرد هم یکی از کاندیداهای مناسب این تزریق می باشند. باید ذکر کنیم که هر کسی دارای شرایط مناسب جهت تزریق بوتاکس چشم گربه ای نمی باشد. چنانچه دارای سلامت عمومی کمی هستید، پوستی با ضخامت بیشتر دارید و یا این که در قسمت مورد تزریق دچار ضعف عضلانی هستید؛ شما برای این روش، مورد مناسبی نمی باشید.

افرادی که دارای پوست حساس هستند، امکان دارد که در نقاط تزریق، واکنش های حساسیتی رخ دهد. چنانچه شخصی دارای پوستی نسبتا حساس باشد، باید حتما پیش از اجرای این روش، آزمایش حساسیت یا آلرژی را انجام دهد. اشخاصی که به محتوای درون بوتاکس نیز حساسیت داشته باشند و اشخاصی که در حال مصرف آنتی بیوتیک های آمینوگلیکوزید هستند، نبایست این تزریق را انجام دهند. چنانچه فرد در نقاط تزریق، دارای عفونت باشد، حتما باید به پزشک خویش اطلاع دهد.

روش تزریق بوتاکس چشم گربه ای

اغلب کسانی که این روش را انجام می دهند در حین تزریق درد زیادی را حس نمی کنند. ولی چنانچه شخصی تزریق بوتاکس را در کف پا یا کف دست جهت درمان عرق کردن های بیش از حد انجام دهد باید برای پوستش از بی حسی استفاده گردد. گاهی پزشک یک یا چندین روش را جهت بی حس نمودن نقاط تزریق انجام می دهد مثل: بی حسی موضعی یا بی حسی با لرزش و یخ که با ماساژ نقاط، جهت بر طرف شدن درد انجام می گردد. تزریق بوتاکس اغلب در مطب دکتر اعمال می شود. دکتر، از سوزنی بسیار ظریف جهت تزریق میزان اندکی از سم بوتولینوم، به پوست یا عضله فرد، استفاده می کند. تعداد این تزریق به علل گوناگونی مثل وسیع بودن قسمت درمان بستگی دارد. پس از انجام تزریق بوتاکس، پزشک کمی فرد به صورت نشسته نگه داشته تا موفق آمیز بودن تزریق های انجام شده را بررسی نماید. چنانچه موارد نگران کننده ای نباشد، فرد می تواند مطب را ترک نموده و به امور روزمره خویش رسیدگی نماید. البته پیش از این که فرد مطب پزشک را ترک کند، یک وقت ویزیت دیگر برای فرد گذاشته می شود که اغلب 14 روز پس از اولین تزریق می باشد. این مراجعه مجدد به این جهت می باشد که پزشک قصد دارد نتایج نهایی این روش به طور کامل ایجاد گردد تا اطمینان حاصل کند که فرد به بهترین نتیجه ی ممکن رسیده است. اما در صورت لزوم امکان دارد برای بهبودی بیشتر، تزریق مجدد را برای فرد انجام دهد.

روش تزریق بوتاکس چشم گربه ای

همچنین بخوانید : مزوتراپی صورت در مشهد

مراقبات پس از بوتاکس چشم گربه ای و دوران نقاهت

پس از انجام تزریقات بوتاکس چشم گربه ای، فرد می تواند فورا به سرکار و یا روال روزانه خود برگردد مگر این که پزشک این امر را ممنوع نموده باشد. جهت کمتر شدن قرمزی و کبودی و ورم باید تا 12 ساعت پس از تزریق، از ماساژ و فشار وارد کردن به محل تزریق ممانعت کرد؛ این امر ماساژ و مالش روغن و لوسیون و... را نیز شامل می گردد. حدود 4 ساعت سر را باید راست نگه داشت و دراز نکشید و نباید فرد سر خویش را به سمت پایین خم نماید چون این امر امکان دارد موجب بروز برخی عوارض گردد. تا یک روز کامل از انجام فعالیت های فیزیکی مثل  ورزش و سایر فعالیت های سنگین خودداری کنید. فرد باید 24 ساعت استراحت نماید و انجام فعالیت های فیزیکی سنگین را پس از گذشت این زمان با مشورت و صلاحدید پزشک انجام دهد. تا چندین روز پس از درمان، از استعمال دخانیات خودداری کرده چون این امر امکان دارد موجب بروز درد و ناراحتی گردد. و همچنین تا چند روزی استفاده از نوشیدنی های حاوی الکل را قطع کرده تا وقتی که پزشک اعلام کند که دیگر خطری ندارد.

نتیجه های تزریق بوتاکس چشم گربه ای

نتیجه نهایی تزریق بوتاکس چشم گربه ای از چند روز الی 2 هفته زمان می برد که خود را به صورت کامل نمایان کند. پیش از این که بخواهید در مورد نتیجه نهایی بوتاکس چشم گربه ای قضاوت نمایید، بایستی صبر کنید و به همین خاطر است که پزشک یک جلسه بررسی پس از تزریق را برای مطمئن شدن از موفق آمیز بودن تزریقات برای مراجعه کننده ترتیب می دهد. بعد از آشکار شدن نتیجه ی کامل، فرد می تواند در مدت 3 الی 6 ماه از نتیجه بوتاکس خویش لذت برده تا این که این آثار کم کم از بین بروند. مراقبات هر چه بیشتر و دقیق تر به نکاتی که پزشک به فرد توصیه کرده است، به وی کمک کرده تا از زمان بیشتری از ماندگاری بوتاکس استفاده نماید. با همه ی اینها این روش یک درمانی موقت می باشد. ولی چنانچه فرد از نتیجه بوتاکس چشم گربه ای خویش رضایت داشته باشد، می تواند در فاصله های زمانی تعیین شده که توسط پزشک معین می گردد، تزریق مجدد بوتاکس چشم گربه ای را انجام دهد. این امر ماندگاری نتیجه ی تزریق را ضمانت کرده و فرد به عارضه های تزریقات بیش از اندازه بوتاکس نیز دچار نخواهد شد. جهت دریافت نتایج هر چه بهتر، فرد می تواند تزریق بوتاکس چشم گربه ای را به صورت هم زمان به طریق گوناگون لیفت ابرو مثل لیفت ابرو با نخ و یا تزریق فیلر انجام دهد.

عوارض احتمالی تزریق بوتاکس چشم گربه ای

روش تزریق بوتاکس چشم گربه ای به صورت کلی کاملا بی خطر شناخته می شود اما با همه ی این ها وجود عارضه های جانبی رایجی که افراد تجربه نموده اند شامل: ورم، قرمزی ، کبودی و درد در قسمت تزریق می باشد و چنانچه پزشک تجربه کافی در این باره نداشته باشد، این عارضه ها بیشتر بروز می کنند. به این خاطر که این تزریقات در نواحی دور چشمان فرد صورت می گیرد نیز ممکن است عوارضی احتمالی هرچند نادر رخ دهد مثل: دو بینی، تاری دید، مشکلات تنفسی، عرق کردن بیش از اندازه و گاهی تب نیز وجود دارد. چنانچه پس از گذشت چند روزی، باز هم فرد دارای عارضه های ناراحت کننده باشد و یا حال وی بدتر گردید، باید فورا با پزشک وی تماس گرفته تا کمک های تخصصی را دریافت نماید.

عوارض احتمالی تزریق بوتاکس چشم گربه ای

همچنین بخوانید : عمل زیبایی گوش مشهد

هزینه و قیمت تزریق بوتاکس چشم گربه ای در مشهد

عامل اصلی که به هزینه ها و قیمت تزریقات بوتاکس چشم گربه ای تاثیر گذار می باشد، مقدار بوتاکس مورد نیاز فرد و محل تزریق آن است. سایر عواملی که در معین کردن هزینه های تزریق بوتاکس چشم گربه ای فرد نقش خواهند داشت مشتمل بر دستمزد پزشک، کلینیک منتخب فرد و شهر و منطقه می باشد. همان طور که این روش یکی از روش های درمان زیبایی می باشد، بیمه فرد این موارد را پوشش نمی دهد و فرد بایستی هزینه ها را خودش پرداخت نماید. این موضوع را فرد پیش از این که جهت تزریق بوتاکس چشم گربه ای اقدام نماید باید در نظر بگیرد. هزینه تزریق بوتاکس چشم گربه ای در مشهد بین 800 هزار تومان تا 1 میلیون و پانصد هزار تومان است. که البته در برخی موارد روی برخی برندهای بوتاکس این هزینه بیشتر هم می تواند بشود.

سوالات رایج درباره بوتاکس چشم گربه ای

نتایج بوتاکس چشم گربه ای دائمی می باشد؟

خیر؛ بوتاکس دارای یک ماهیتی موقت می باشد و آثار آن با گذشت زمان نا پدید می گردد. فرد بایستی درمان را پس از چندین ماه یک بار تمدید نماید تا آثار آن از بین نرود.

آیا تزریق بوتاکس را می توان با روش های دیگر باهم انجام داد؟

بله، فرد می تواند تزریق بوتاکس را هم زمان با سایر درمان ها، مثل: فیلر و حتی عمل های زیبایی، جهت حاصل گشتن بهترین نتایج ممکن، ترکیب کند. پزشک، پیش از انجام با فرد درباره مزایا و عوارض این روش های ترکیبی گفت و گو خواهد کرد.

پس از تزریق بوتاکس چشم گربه ای چگونه باید خوابید؟

فرد بایستی برای مدت زمانی از فشار وارد کردن به نقاط تحت درمان ممانعت کند. نباید به روی صورت و پهلو خوابید. فرد باید سعی کند که سر خویش را خیلی کم حرکت دهد و از چند بالش دور خود در زمان خواب استفاده کند تا از بروز عارضه های احتمالی جلوگیری نماید.

سخن پایانی در بوتاکس چشم گربه ای مشهد

با استفاده از تزریقات بوتاکس می توان جهت بالا بردن و کشیدگی قسمت های دور چشم ها به خاطر بر طرف نمودن چین ها و خط های دور چشم و نیز بالا بردن ابروان و ایجاد نمای چشم گربه ای استفاده کرد. این روش به خاطر داشتن کمترین عارضه ها و نیز راحت بودن روش کار، یکی از پر طرفدار ترین روش ها، از نظر افراد و پزشکان در سراسر دنیا می باشد. به یاد داشته باشید که این روش دائمی نبوده و فرد باید این روش را هر چندین ماه یکبار تمدید نماید تا آثار آن دوام داشته باشد. البته فواصل بین جلسات تمدید با تکرار دائم این روش، بیشتر می شود.

سوالات متداول

بله؛ هر چند امکان دارد که عارضه های خفیفی و درد کمی پس از تزریق بروز دهد که چنانچه پزشک با تجربه باشد می تواند از بروز این عوارض جلوگیری نماید، این روش به صورت کلی بی خطر در نظر گرفته می شود.
خیر؛ قسمت های تحت درمان بی حس می شوند و فرد در طول تزریقات، درد را حس نمی کند. فقط گاهی امکان دارد که بعد از درمان، درد اندکی در نقاط تزریقی حس شود.
دیدگاه شما
    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است!

شما هم می توانید دیدگاه خود درباره این مطلب را ثبت نمایید:

جدیدترین ها