ساکشن غبغب مشهد + هزینه برداشتن غبغب

1402.01.14 | جراحی صورت - جوانسازی صورت

ساکشن غبغب مشهد + هزینه برداشتن غبغب

یکی از روش های کانتورینگ در قسمت چانه و گردن، ساکشن غبغب و گردن می باشد. این ساکشن سلول های چربی قسمت غبغب را تخریب نموده و خارج کردن آن ها به صور موضعی انجام می گردد. این امر موجب برجسته تر شدن چانه و زاویه سازی متناسب تر صورت می گردد. عمل ساکشن غبغب کمک نموده تا علاوه بر از بین بردن چربی های زائد، چین و چروک هایی که در این قسمت وجود دارند هم از بین بروند. که موجب جوان تر و زیباتر به نظر رسیدن افراد می شود. به جرات می توان گفت یکی از عمل هایی که بسیار زیاد در زیبایی فرد تاثیر گذار هست عمل ساکشن غبغب می باشد.

ساکشن غبغب چیست؟

یکی از جراحی های زیبایی صورت لیپوساکشن گردن یا ساکشن غبغب مشهد می باشد که با به کارگیری دستگاه ها و تجهیزان مدرن و پیشرفته امروزی انجام می گردد. این روش بسیار کاربردی و ایمن می باشد و به دست متخصص زیبایی و یا جراح پلاستیک اعمال می گردد. به صورت کلی، تاثیرات افزایش وزن یا سن و نیز بروز چین و چروک های گردن موجب اشکار گشتن غبغب می گردد. این موضوع برای کسانی که دارای وزن خیلی زیادی هستند نمایان تر خواهد بود. از طرفی دیگر، این امکان وجود دارد که با کاهش چربی های وجود داشته در قسمت غبغب و گردن به طور موضعی به جوان سازی چهره کمک نمود. لیپوساکشن گردن و ساکشن غبغب در مشهد یکی از تاثیر گذار ترین راه ها جهت حذف موضعی چربی های این قسمت ها خواهد بود.

علل مفید بودن عمل ساکشن غبغب چیست؟

امکان دارد این سوال برای هر کسی پیش بیاید که دلیل انجام ساکشن غبغب مشهد چیست یا چه تاثیراتی در زیبایی فرد می گذارد؟

می بایست به این موضوع توجه نمود که مشخص گشتن زوایای فک و کشیدگی پوست آن به اندازه کافی، یکی از لحاظ های زیبایی چهره به حساب می آید. به صورتی که این خاصیت به آسانی قادر است چهره فرد را چند سال جوان تر نشان دهد و همانطور که در بالا گفته شد یکی از بهترین عمل ها در زیبایی صورت و چهره افراد محسوب می شود.

با افزایش سن و وزن و نیز جمع شدن چربی ها در زیر چانه و از دست رفتن میزان زیادی از لطافت و حالت کشسانی پوست، تاثیرات پیری بیشتر نمایان می گردد. در حقیقت، ایجاد خطوط ضعیف و افتاده در ناحیه گردن و بروز برخی لک ها، به پیر تر نشان دادن ظواهر فرد تاثیرات مهمی خواهد داشت. این مسائل بیشتر به سست شدن عضلات این نواحی مرتبط می باشد. پوست های زائد و افتاده و شل هم بر زیبایی نمای فک و چهره تاثیر گذار می باشد. در این صورت، ساکشن غبغب مشهد یا لیفت و لیپوساکشن گردن بهترین راه جهت جوان سازی و باریک نمودن و اصلاح نواقص گردن می باشد. این راه های مذکور با بر طرف کردن چربی های زائد در نواحی غبغب و گردن، ظاهری زیبا و جوان به فرد هدیه می دهد.

لیپوساکشن غبغب چطور انجام می گردد؟

لیپوساکشن گردن یا ساکشن غبغب مشهد یکی از انواع عمل های زیبایی می باشد که در مدت زمانی کم قادر است نتیجه های رضایت مندی برای افراد به همراه داشته باشد. قطعا اطلاع دارید که چربی های زیر نواحی چانه یا همان به اصطلاح غبغب را با رژیم درمانی و انجام انواع تمرینات ورزشی نیز نمی توان بر طرف کرد. در حقیقت این سبک از راه های کاهش وزن هیچ تغییراتی بروی گردن و غبغب نخواهد داشت. ولی با انجام جراحی لیفت و لیپوساکشن گردن و غبغب، به جز رفع چربی های این نواحی، پوست این قسمت ها هک اصلاح و کشیده می شود.

لیپوساکشن غبغب چطور انجام می گردد؟

همچنین بخوانید : روش های پیکرتراشی

نوع بیهوشی در ساکشن غبغب چگونه است؟

جهت اعمال عمل زیبایی گردن و غبغب، راه های گوناگونی وجود داشته که بهترین راه حذف چربی های این قسمت ها را پزشک متخصص طبق مقدار چربی و شرایط فرد معین خواهد نمود. به طور مثال: یک پزشک متخصص با تجربه و ماهر قادر است مشخص نماید که اعمال لیپوساکشن غبغب یا لیفت گردن با بیهوشی عمومی برای فرد روش مناسبی می باشد یا نه. اغلب کسانی که نمی توانند عمل های با بیهوشی عمومی را متحمل شوند، می بایست از راه های عمل با بی حسی موضعی استفاده کنند. معمولا برداشتن غبغب در کلینیک زیبایی توس از طریق بی حسی انجام می پذیرد.

هزینه ساکشن غبغب مشهد

هزینه ساکشن غبغب در مشهد (برداشتن غبغب ) ، بستگی به عوامل مختلفی مانند میزان آلودگی، مساحت مورد نظر، میزان دسترسی و سایر عوامل مرتبط با خدمات ساکشن غبغب دارد. به طور کلی، قیمت ساکشن غبغب در مشهد در سال 1403 برای مساحت‌های کوچک معمولاً از 7 میلیون تومان شروع می‌شود و به مرور با افزایش مساحت، هزینه‌های بیشتری به حساب می‌آید و تا 12 میلیون تومان می شود.

بهترین راه برای بررسی قیمت ساکشن غبغب در مشهد، مراجعه به کلینیک هایی است که این خدمات را ارائه می‌دهند و از آن‌ها قیمت دریافت کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت‌های مختلف کلینیک های زیبایی که ساکشن غبغب انجام می دهند، قیمت‌های متوسط را بررسی کنید. با این حال، توصیه می‌شود برای اطمینان از کیفیت خدمات و تجهیزات مورد استفاده، قبل از استفاده از خدمات ساکشن غبغب، با کلینیک های مختلف تماس گرفته و مشاوره لازم را از آن‌ها دریافت کنید. همچنین می توانید با مشاوران ما در کلینیک زیبایی توس به صورت رایگان تماس بگیرید و مشاوره شوید و از قیمت و هزینه های سکشن غبغب مطلع شوید

نحوه انجام ساکشن غبغب مشهد

جهت اعمال جراحی لیپوساکشن، سلول های زائد چربی موجود در نواحی غبغب، زیر چانه و گردن بایستی تخریب شوند. به همین خاطر، پزشک با زدن یک یا چند برش ریز، ابزاری به اسم کانولا را به قسمت مد نظر وارد می نماید. ضخامت کانولا تقریبا 2 میلی متر می باشد. در دستگاه لیپوساکشن به جز یک کانولای ریز، یک پمپ خلاء هم وجود دارد که کمک می کند تا چربی های شکسته شده همراه با محلول تزریقی از نواحی برش خارج گردند.

ساکشن غبغب و گردن با دستگاه مناسب چه کسانی است؟

لیپوساکشن با دستگاه بدون جراحی برای کسانی مناسب می باشد که پوست شان هنوز دارای خواص ارتجاعی می باشد. این دسته از افراد دارای پوست جوان تری هستند و قصد آنان از انجام ساکشن غبغب فقط از بین رفتن چربی های زائد زیر پوست می باشد. در حقیقت نگرانی این افراد مورد هایی مثل شلی و سستی ، چین و چروک پوست نیست. مقدار خواص کشسانی پوست و مقاومتش را پزشک در زمان معاینه تشخیص داده و می تواند طبق همین بررسی ها و معاینات معین نماید که کدام یک از راه های جراحی ساکشن غبغب و گردن برای بیمار مناسب تر می باشد.

لیفت گردن چیست و در چه مواردی انجام می گردد؟

لیفت گردن برای جا به جایی یا کشیدن پوست های چین و چروک دار گردن و نیز از بین بردن پوست های زائد این نواحی می باشد. به صورتی که پوست گردن بتواند لطیف بودن و مسطح بودن خویش را به دست اورده و اصلاح کند. اعمال جراحی لیفت گردن موجب مستحکم شدن و سفت شدن پوست این قسمت می شود. در حقیقت، با انجام لیفت گردن، عضله های این قسمت دوباره محکم می شود و طراوت خویش را مجددا بدست می آورد. از طرفی دیگر، جراحی لیفت گردن اغلب به آقایان و بانوان میان سالی که از چین و چروک های گردن خویش خسته شده اند توصیه می گردد.

آیا عمل ساکشن غبغب و گردن با لیفت همزمان امکان پذیر است؟

حالا که می دانید عمل ساکشن غبغب مشهد و لیفت چگونه انجام می شود، بایستی به این سوال جواب دهیم که مزایای انجام به صورت همزمان ساکشن غبغب مشهد و لیفت چیست. در جواب باید بگوییم که اعمال لیپوساکشن و لیفت به طور همزمان، موجب حذف چربی های زائد این نواحی و سفت تر شدن پوست گردن می گردد. ساکشن و لیفت با در نظر گرفتن کیفیت و نوع پوست فرد، می توانند به طور هم زمان صورت گیرند. ولی واجب است که پزشک متخصص به مقاصد فرد و آثار مورد انتظار او هم توجه داشته باشد. کسانی که در سنین 20 الی 50 می باشند و میزان خواص ارتجاعی پوست شان مناسب می باشد، کاندیدای مناسبی جهت انجام جراحی ساکشن غبغب مشهد خواهند بود. در حقیقت، این طور افراد قادرند چربی های غبغب خویش را حذف نموده و در عین حال طراوت و جوانی پوست خویش را حفظ کنند. با این وجود کسانی که پوست های شل و افتاده ای دارند، قادر هستند به علاوه ساکشن غبغب مشهد، با اعمال لیفت گردن چین های این نواحی را هم بر طرف کنند. یکی از راه های جراحی مدرن که در آن ساکشن غبغب مشهد و گردن با لیفت انجام می گیرد، روش ساب سونوپلاستی نامیده می گردد. در این راه جراحی، برش های نازکی در زیر چانه ایجاد می شود. به کمک این برش ها، چربی های زائد خارج و پوست کشیده می شود. موردی که بایستی به آن دقت کنید این است که اشخاص با تشخیص پزشک متخصص قادرند 2 جراحی ساکشن غبغب مشهد و لیفت گردن را به صورت هم زمان انجام دهند. لذا امکان دارد احتیاج باشد انواع عمل شامل پروتز چانه و یا تقویت صورت هم همراه با این دو عمل مذکور انجام پذیرند.

مزایای عمل لیپوساکشن غبغب

عمل ساکشن غبغب مشهد در مقایسه با سایر روش ها، مزیت هایی دارد که بعضی از مهم ترین ان ها شامل این هستند که: چربی های خارج شده از جراحی را میتوان جهت زیبا سازی صورت با روش هایی مثل بر طرف نمودن چین و چروک ها و یا حجیم سازی لب ها استفاده کرد. در زمانی کم چربی های زائد در نواحی گردن حذف می شوند. بدون احتیاج به عمل های سنگین، این جراحی به صورت ساده و سرپایی صورت می گیرد. دوران نقاهت و استراحت جراحی ساکشن غبغب مشهد خیلی کم می باشد. جراحی ساکشن غبغب بدون درد و بیهوشی می باشد. ساکشن غبغب مشهد باعث افزایش اعتماد به نفس در اشخاص می گردد.

مزایای عمل لیپوساکشن غبغب

همچنین بخوانید : ماموپلاستی مشهد

عوارض ساکشن غبغب و لیفت گردن

اعمال هر نوع از عمل های زیبایی، ممکن است عارضه هایی را به همراه داشته باشد. این عوارض اغلب به خاطر ورود ابزار های خارجی در زیر پوست بروز می دهند. از وظایف جراح است که قبل از جراحی، اطلات لازمه را درباره عارضه ها و خطرهای احتمالی جراحی ساکشن غبغب و لیفت گردن در اختیار فرد قرار بدهد. بدین صورت فرد می تواند به طور آگاه و با دیدی بازتر جهت عمل ساکشن غبغب مشهد اقدام کند. برخی از عوارض جراحی لیپوساکشن غبغب و لیفت گردن شامل : کبودی، ورم، تغییر رنگدانه های پوستی، نداشتن تقارن ویژگی های صورت، خون ریزی، عارضه های ناشی از بیهوشی، سوزن سوزن شدن صورت و خواب رفتگی، گاهی بروز تب و عفونت، درد و حس مور مور شدن، آسیبات عصبی، جای زخم و اسکار می باشد. در برخی از موارد، نتیجه های به دست آمده از عمل، خیلی رضایت بخش نبوده و از این سو نیاز است که پیش از اقدام جهت جراحی ساکشن غبغب مشهد، حتما انتظار های خویش را از جراحی با پزشک در میان بگذارید. برخی از پزشکان معتقد هستند که اگر فرد پس از جراحی ساکشن غبغب، وزن ثابتی داشته باشد و تغییرات وزنی نداشته باشد، تاثیرات لیپوساکشن ماندگاری دائم خواهد داشت.

مراحل انجام عمل ساکشن غبغب مشهد

در قدم اول، جراح متخصص، وضع گردن و چانه فرد را بررسی نموده و بهترین نقطه را جهت ورود کانولا، علامت گذاری می کند. در قدم بعدی، باید پوست نواحی مد نظر ضد عفونی گردد. پس از آن جراح در صورت صلاح دانستن، داروهای آرام بخش تجویز نموده و یا بیحسی موضعی را تزریق می نماید. حالا بایستی برش های نازک و کوچ را در محل مد نظر ایجاد کند تا بتواند کانولا را از ان جا وارد کند. جهت حذف چربی های زائد موجود در نواحی گردن ، بایستی کانولا را با حرکات رفت و برگشتی در زیر پوست جا به جا نمود.متخصص طبق مقدار چربی مناسب در قسمت مد نظر، جراحی ساکشن غبغب مشهد را ان قدر ادامه داده تا ظاهر یک نواخت و صافی بوجود آید. بعد از تمام شدن جراحی ساکشن غبغب مشهد، در صورت تشخیص متخصص، بانداژ انجام می شود. معمولا امکان دارد با کمک از یک چانه بند مخصوص، قسمت مورد جراحی تحت حمایت قرار بگیرد تا نتیجه جراحی ثابت شود.

عمل لیفت گردن چگونه انجام می شود؟

جراحی سونوپلاستی و لیفت گردن با ایجاد نمودن برش در پوست صورت می گیرد. بعضی از مرحله های انجام این عمل این گونه می باشد که:

بعد از علامت زدن چانه و گردن توسط متخصص، فرد تحت عمل بی هوشی عمومی قرار گرفته و با ضد عفونی نمودن ناحیه مد نظر، زمینه جهت زدن برش های روی پوست مهیا می شود. این برش ها اغلب در پشت گوش و یا روی خط رویش مو ایجاد می شوند. در گام بعدی جراح، چربی و پوست های زائد در گردن را جدا نموده و با کشیدن پوست این ناحیه، موجب سفت تر شدن ماهیچه ها می شود. با این کار رنگ پوست نیز نمای بهتری به خود می گیرد. در آخر، جراح برش های زده شده را با بخیه و یا چسب بسته و اغلب جای زخم ها پس از بهبودی بر طرف و محو خواهد شد.

عمل لیفت گردن چگونه انجام می شود؟

همچنین بخوانید : عمل چال گونه در مشهد

سخن پایانی

طبق نظر اکثر پزشکان، زمان بهبودی پس از انجام جراحی برداشتن غبغب به سبک انجام ساکشن غبغب مشهد و لیفت گردن وابسته بوده و معمولا بعد از جراحی ساکشن تا حدود یک هفته زمان می برد تا بتوان به محل کار خویش برگشت و روند معمول زندگی خویش را در پیش گرفت. اعمال ورزش های ملایم مثل: پیاده روی و نیز داشتن رزیم غذایی سالم و مملو از سبزی و میوه جات قادر است به روال بهبودی فرد بعد از عمل ساکشن غبغب مشهد، کمک بزرگی کند. به طوری مخصوص، سبزیجاتی مثل سیب زمینی شیرین که سرشار از بتاکارون می باشد می تواند روال بهبودی اشخاص را سرعت بخشد. اکثر پزشکان به فرد عمل شده خاطر نشان می کنند که از اعمال کارها و فعالیت های سنگین پرهیز کنید و به مدت 60 روز از انجام فعالیت های ورزشی سنگین نیز اجتناب کنید.

سوالات متداول

این عمل یک روش دائمی هست مگر اینکه افزایش وزن بسیار زیادی را تجربه کنید
خیر ، این عمل را می توان از طریق بی حسی هم انجام داد
دیدگاه شما
    • چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 16:22:26
    • فهیمه
    مزوتراپی غبغب هم انجام میدید؟ ساکشن بهتره یا مزوتراپی غبغب؟
    • چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 16:23:17
    • مدیریت سایت
    بله مزوتراپی غبغب هم انجام میدیم ، هر کدام مزایا و معایب خود را دارند این مورد بنا به شرایط شما دارد که مزوتراپی عبعب انجام بدید یا ساکشن غبغب

شما هم می توانید دیدگاه خود درباره این مطلب را ثبت نمایید:

جدیدترین ها