چاق شدن صورت در یک هفته

1402.01.10 | جراحی زیبایی اندام

چاق شدن صورت در یک هفته

در نظر داشته باشید که چهره هر فردی ممکن است در طول روزگاران دچار یکسری تغییراتی گردد. از جمله مسائلی که منجر به ایجاد اینگونه تغییرات می‌شود می‌توان افزایش سن را عنوان نمود. در واقع هر چقدر بر میزان سن افزوده شود چربی های موجود در پوست کاهش یافته و تا حد زیادی عضلات چهره را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد، از این رو ممکن است حالت چهره لاغرتر به نظر آید. افزون بر این موارد حالت چهره افراد بر اساس وزن آن ها یکسری تغییراتی را تجربه خواهد کرد.

در صورتی که طی یک دوره دچار لاغری و کاهش وزن شده باشید احتمال چنین تغییراتی در وزن ممکن است پیش از همه خود را در چهره نشان بدهد و منجر به لاغری چهره گردد.

در برخی از موارد نیز احتمال دارد که چهره افراد به طور کاملاً طبیعی استخوانی و لاغر باشد، از این رو به منظور ایجاد تغییرات مثبت در چهره اینگونه از افراد تمایل دارند تا اندکی افزایش وزن در چهره ایجاد کنند و چهره های پر و چاق را تجربه نمایند.

ممکن است چاق شدن برای یک بخش مشخص از چهره کار سختی به نظر آید اما هنگامی که بتوانید عضلات موجود در چهره را به صورت سفت و لیفت شده دراورید بنابراین این امر باعث می شود تا فرم چهره به صورت چاق نشان داده شود. به منظور چاق شدن صورت یکسری راهکارهایی وجود دارد که شما می توانید با مدنظر قرار دادن هر یک از این روش ها به چاق شدن صورت بپردازید؛ البته باید بگوییم راهکارهایی که در این مقاله بیان می کنیم خطر خاصی برای شما به دنبال نخواهد داشت تنها به لیفت و چاق شدن صورت کمک می کند.

مهمترین راهکارها جهت چاق شدن صورت

همواره برخی از افراد در تلاش هستند تا به چاق شدن صورت بپردازند، بنابراین این افراد بایستی برای دستیابی به این مسئله و محقق شدن اهدافشان شیوه هایی را به کار بگیرند که سالم است و به طور قطعی پاسخگوی نیاز آن ها می باشد، همچنین آن دسته از افرادی که قصد چاق شدن صورت به طور سریع را دارند نباید به سراغ هر روشی بروند بلکه تنها از طریق مد نظر قرار دادن راهکار هایی که نتایج قطعی و بدون عوارض است قادر به دستیابی به نتایج دلخواه خواهند بود.

بطور معمول می‌توان گفت از جمله قوانینی که برای افزایش وزن بیان کرده‌اند این است که طی روز بایستی میزان کالری که بدن دریافت می‌کند نسبت به فرایند کالری سوزی بیشتر باشد، اما باید در رابطه با نوع مواد غذایی جهت افزایش کالری در بدن توجه کافی داشته باشید. در ادامه می خواهیم به بیان مهمترین راهکارها به منظور چاق شدن صورت بپردازیم.

مهمترین راهکارها جهت چاق شدن صورت

همچنین بخوانید : هزینه بوتاکس مشهد

- مصرف زیاد آب در صورت چاق و پر 

ممکن است شما هم بدانید که تقریباً ۵۷ درصد از بدن انسان را آب تشکیل داده است، لذا همانگونه که خوردن مواد غذایی مقوی جهت تامین نمودن میزان انرژی زیاد و همچنین سلامت بدن برای آدمی ضروری است مصرف آب هم موضوعی است که باید به آن اهمیت زیادی بدهید. به طور کلی روزانه باید تقریباً ۸ لیوان آب را مصرف کنید تا بدن به راحتی بتواند سموم موجود را دفع نماید و منجر به ایجاد رطوبت و آبرسانی در پوست گردد.

این نکته را در نظر داشته باشید که از جمله شیوه های بسیار موثر در چاق شدن صورت نوشیدن اب زیاد است که نتایج آن را تقریباً تا یک هفته مشاهده می کنید. توجه داشته باشید بسیاری از ساکنان کشورهای خارجی همچون کره و چین دارای صورت هایی هستند که چاق و گرد است، علت آن هم این است که شمار زیادی از ساکنان این کشورها از غذاهایی استفاده می کنند که آب زیادی در آن ها وجود دارد و این مسئله باعث شده تا رطوبت در بدن افزایش داشته باشد.

غالباً این افراد به مصرف مواد غذایی دریایی به خاطر وجود آب زیاد می پردازند. در حالت کلی در رابطه با افرادی که دارای صورت های گرد و چاق هستند به ویژه کشورهای شرقی می‌توان گفت چنین افرادی در طول روز آب زیادی را می نوشند و همچنین به مصرف چای سبز و آبمیوه های طبیعی نیز پرداخته اند که تمامی این موارد باعث شده تا آب در بدن آن ها افزایش یابد که نتیجه نهایی آن چاق شدن صورت می باشد.

- انجام ورزش و ماساژ برای چهره چاق و پر 

غالباً به ورزش دادن چهره یوگا مخصوص صورت می گویند. در واقع انجام این کار باعث می‌شود تا هر یک از عضلات چهره تحریک و در نهایت شاداب، جوان و با نشاط گردد. با توجه به بررسی هایی که در این زمینه صورت گرفته می توان دریافت افرادی که روزانه به مدت تقریباً ۳۰ دقیقه طی ۸ ماه عضلات صورت را ورزش می دهند پوست آن ها شاداب تر و سفت تر می باشد. با توجه به اینکه چهره انسان دارای عضلات زیادی است با استفاده از روش یوگای چهره و ماساژ دادن می توان هر یک از این ماهیچه ها و عضلات را تقویت نمود. اگر چه توصیه می شود که بیش از انجام این تمرینات ورزشی بر روی چهره روغن بمالید تا هیچگونه چین و چروکی بر روی صورت ایجاد نشود.

از بهترین روغن هایی که دارای خواص منحصر به فردی برای صورت است و می توان پیش از انجام یوگا صورت این روغن ها را مورد استفاده قرار داد روغن خراطین، قلم، بادام، نارگیل، آووکادو اشاره نمود.

- استفاده از انواع ماهی های چرب برای صورت چاق و پر 

ماهی های که دارای چربی زیادی هستند همچون شاه ماهی و آزاد کالری بیشتری به بدن وارد می کنند. در واقع این گونه از ماهی‌ها میزان چربی و کالری بیشتری در مقایسه با گوشت های دیگر و انواع ماهی ها دارا بوده و افزون بر میزان تاثیر بسیار خوبی که در چاق شدن صورت دارد منجر به ایجاد سلامت پوست نیز می گردد و برای افراد پوستی بسیار با نشاط و همچنین سفت و جوان به وجود خواهد آورد.

- استفاده از ماسک عسل برای چاق شدن صورت

اگر می خواهید صورت خود را به صورت پر شده نشان دهید بهتر است در طی روز ۹ الی ۱۰ قاشق عسل مصرف نمایید. با انجام چنین کاری صورتتان چاق شده، همچنین مواد مغذی زیاد و آنتی اکسیدان هایی که بدن به آن ها نیاز دارد تامین می گردد.

به طور کلی می‌توان گفت عسل از جمله موادی است که از خواص مرطوب بودن، آنتی باکتریایی و آبرسانی بسیار بالایی برخوردار است لذا چنین مسئله ای موجب شده تا پوست به شکل لیفت و سفت در بیاید و تا حد زیادی شاهد تاثیر مثبت عسل برای چاق شدن صورت، پوست و در نهایت بدن هستید.

شما می توانید برای صورت خود از ماسک عسل نیز استفاده نمایید برای انجام این کار می توانید به میزان مشخص عسل را با اندکی گیاه پاپایا مخلوط نموده و به آرامی ترکیب ساخته شده را بر روی گونه ها قرار دهید و اندکی آن را ماساژ دهید. در این مرحله بگذارید حدود ۱۰ دقیقه این ترکیب بر روی گونه ها بماند و بعد از گذشته تقریباً ۱۰ دقیقه با استفاده از آب ولرم صورت را شستشو دهید.

- استفاده از ماسک عسل برای چاق شدن صورت

همچنین بخوانید : مزوتراپی صورت

- استفاده از دانه های شنبلیله به منظور چاق شدن صورت

بهتر است بدانید دانه های شنبلیله از جمله موادی است که حاوی آنتی اکسیدان های بی شماری می باشد. در واقع این مواد تا حد زیادی می تواند سلامت و مقاومت پوست را افزایش دهند. به منظور استفاده از ماسک دانه شنبلیله بایستی ابتدا دانه هایی که از پیش خیس کرده اید را به صورت خمیری در بیاورید و حدود ۱۰ دقیقه این مواد را بر روی گونه ها قرار دهید. شما می توانید دانه های شنبلیله را به عنوان یک رژیم غذایی صحیح در لیست برنامه های غذایی جهت چاق شدن صورت قرار دهید.

- استفاده از انواع روغن های طبیعی به منظور چاق شدن صورت

افراد زیادی همواره بر این باور هستند که ماساژ دادن پوست چهره با استفاده از انواع روغن های طبیعی تا حد زیادی می تواند تاثیر خود را در چاق شدن صورت و برجسته تر نشان دادن گونه ها نشان دهد، از این رو به افراد یک چهره جوان و شاداب هدیه خواهد کرد. به طور کلی اسید های چربی که به صورت طبیعی در هر یک از انواع روغن های طبیعی یافت می شود به خوبی قادر به پر کردن فضاهای خارجی لایه های پوستی می‌باشد و در چنین حالتی کمک می‌کند تا صورت چاق تر به نظر آید.

از جمله روغن های طبیعی که برای پوست بسیار سودمند واقع می شود و با ماساژ آن ها بر روی چهره باعث چاق شدن صورت می گردد شامل روغن شیا باتر، روغن نارگیل، روغن بادام، روغن زیتون، روغن آووکادو، روغن آملا می باشد.

این نکته را در نظر داشته باشید که غالباً پوست افراد مختلف بر اساس به کارگیری هر یک از این روغن های طبیعی ممکن است واکنش مختلفی را از خود نشان دهد، لذا بهتر است پیش از این که هر یک از این روغن ها را مورد استفاده قرار دهید در ابتدا میزان اندکی از آن را به عنوان تست بر روی پوست قرار دهید.

اگر شاهد حساسیت و واکنش های آلرژیک بر روی پوست نبودید به خوبی می توانید این مواد را بر روی پوست خود ماساژ دهید و تاثیر آن را برای چاق شدن صورت مشاهده نمایید.

- استفاده از ماسک صورت با استفاده از ترکیب گلیسیرین و گلاب

شما می‌توانید از ترکیب گلیسیرین و گلاب ماسکی را تهیه کنید که باعث چاق شدن صورت طی یک هفته می شود، همچنین باعث ایجاد رطوبت، شفافیت و آبرسانی برای پوست نیز می گردد. در واقع این ماسک به طور منحصر به فرد قابلیت لیفت نمودن گونه ها را داشته که این ترکیب گونه ها را به صورت پر نشان می دهد و هر کس شما را ببیند متوجه چاق شدن صورت شما می گردد.

به این منظور شما می توانید میزان مشخصی از گلیسیرین و گلاب را درون یک کاسه بریزید و با استفاده از آن به منظور قرار دادن ماسک بر روی چهره می توانید این کار را انجام دهید، علاوه بر این می توانید از قرص ویتامین E به منظور حجیم تر کردن چهره آن را به ماسک بیفزایید و سپس آن را بر روی چهره قرار دهید.

 - استفاده از روش فیلر برای چاق شدن صورت

شما می توانید از روش فیلر و یا انواع پرکننده های پوستی استفاده نمایید. در واقع این روش نیز یکی از بهترین گزینه ها جهت چاق شدن صورت می باشد. زمانی که شما به سراغ کلینیک های معتبر می روید و در آنجا پزشکان متخصصی را می بینید که به شما روش فیلر را معرفی می‌کند در واقع با استفاده از این روش می‌توان بخش‌هایی از چهره به عنوان مثال گونه ها را پرتر نشان داده و پرکننده و یا فیلر را به این بخش‌ها تزریق نموده که در این قسمت ها نشان دهنده پرتر دیده شدن چهره می باشد.

- استفاده از روش تزریق چربی برای چاق شدن صورت

در نظر داشته باشید که تزریق چربی امروزه یکی از محبوب‌ترین شیوه ها به منظور ایجاد چاقی در چهره می باشد که در آینده تزریق به پوست صورت می گیرد و شما قادر هستید از طریق به کارگیری این شیوه بخش هایی از چهره که نیازمند چاقی است را با استفاده از این روش پرتر نشان دهید.

استفاده از روش تزریق چربی برای چاق شدن صورت

همچنین بخوانید : تزریق ژل به سینه

مصرف شیر به عنوان یک میان وعده به منظور چاق شدن صورت

به خاطر داشته باشید شما می توانید از شیر به عنوان یک میان وعده و یا در هر یک از وعده های غذایی که با سایر غذاها تداخل ندارد جهت چاق شدن صورت استفاده نمایید. در واقع این میان وعده به شما کمک خواهد کرد تا میزان کالری زیادی در مقایسه با بهره‌مندی از برخی نوشیدنی های دیگر همچون آبمیوه، چای و یا شیر گیاهی به دست آورید.

به طور کلی در رابطه با مصرف شیر می توان گفت این ماده غذایی افزون بر این که دارای چربی های سالمی است حاوی مواد معدنی و مواد مغذی زیادی نیز می باشد که هر یک از این مواد زمانی که در کنار یکدیگر قرار می گیرد باعث چاق شدن صورت خواهد شد، همچنین میزان قابل توجهی از این ماده رامی توان تاثیرش را در بدن احساس نمود.

سخن پایانی

در صورتی که شما می خواهید با استفاده از شیوه های گوناگون صورت خود را چاق تر نشان دهید باید بگوییم که برای انجام این کار روش های مختلفی وجود دارد که هر یک از این روش ها بر اساس شرایطی که فرد دارد متفاوت است. برخی از افراد تمایل دارند تا فرورفتگی هایی که در چهره وجود دارد از طریق پر کردن گونه ها جبران کنند از این طریق ظاهری شاداب و با نشاط داشته باشند.

در حال حاضر به منظور چاق شدن صورت یکسری راهکارهای مختلفی موجود است که در این مقاله به بیان برخی از این شیوه ها پرداخته شد. در صورتی که این روش ها را به طور صحیح به کار بگیرید قطعاً نیاز شما را پاسخ خواهد داد. همواره برخی از شیوه ها ممکن است به خاطر تزریق نیازمند تیغ جراحی و یا سوزن باشد که این فرایند باعث می‌شود تا برخی از افراد نسبت به این روش ها تمایلی از خود نشان ندهند اما شیوه هایی وجود دارد که به صورت طبیعی باعث ایجاد چاقی در چهره می شوند که می توانید هر یک از این روش هایی که به طور کاملا طبیعی فرایند چاقی چهره را انجام می دهند به کار بگیرید.

سوالات متداول

با یک سری روش خانگی تا حدی شدنی است و با استفاده از روش های جراحی بله کاملا شدنی است
مصرف زیاد آب بهترین راه برای کسانی هست که نمی خواهند کرم استفاده کنند یا جراحی انجام دهند
دیدگاه شما
    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است!

شما هم می توانید دیدگاه خود درباره این مطلب را ثبت نمایید:

جدیدترین ها