عمل چال گونه در مشهد

1401.12.26 | جراحی صورت

عمل چال گونه در مشهد

امروزه عمل چال گونه در بین خانم ها بسیار رواج یافته است.به این عمل چال لپ یا چال خنده نیز می گویند. یکی از دلایل محبوبیت این عمل این است که خنده را جذاب تر می کند. البته بطور مادرزادی در بین بعضی افراد چال گونه وجود دارد. این چال در واقع یک نقص مادر زادی است که باعث از کارافتادگی ماهیچه های فلج شده گونه است.بعضی افراد خصوصا خانم ها علاقه مند هستند با عمل جراحی این چال گونه را داشته باشند.جهت کسب اطلاعات لازم از هزینه ها و روند جراحی می توانید تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

عمل چال لپ چگونه انجام می شود؟

عمل چال لپ نیمه تهاجمی است و با استفاده از بی حسی موضعی صورت می پذیرد.قبل از اقدام به عمل قسمت مورد نظر علامت گذاشته می شود و  حدود 2 تا 3 سانتی متر از بالای لب می تراشند و سپس در داخل دهان یک حفره ایجاد می شود و برای عمق مورد نظر جهت چال خنده بافت اضافی را خارج می سازند.جراحان کلینیک زیبایی توس در عرض نیم ساعت این عمل را برای شما انجام می دهند بگونه ای که رد بخیه در صورت مشاهده نمی شود.

چگونه متوجه شویم بعد از عمل چال گونه صورت ما به چه شکل می شود؟

پزشکان با استفاده از نرم افزارهای جدید صورت را شبیه سازی  می کنند و با قراردادن چال گونه در منطقه ی مناسب تغییر چهره ی شما را نشان می دهند.با این تفاسیر بهترین راه صحبت کردن با پزشک جراح است که چه انتظاری از جراحی دارید.جراحان با تجربه در کلینیک زیبایی جراحی توس می توانند نیاز شما زیباجویان عزیز را برآورده سازند.

مزایای عمل چال گونه

  • داشتن چهره جذاب تر و لبخند زیبا
  • نتیجه فوری
  • ماندگاری بالا
  • دوره ی نقاهت کوتاه مدت
  • نداشتن زخم،اسکار یا رد بخیه

مزایای عمل چال گونه

همچنین بخوانید : پروتز چانه در مشهد

آیا عمل چال لپ عوارض دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت :خیر، این جراحی جزو کم عارضه ترین عمل هاست و عوارض شدیدی ندارد.فقط مقداری کبودی و التهاب ایجاد می کند که با کمپرس سرد در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود.البته پزشک داروی آنتی بیوتیک و مسکن برای شما تجویز می کند که باید طبق دستور تا انتهای دوره مصرف کنید.

چه کسانی عمل چال گونه را می توانند انجام دهند؟

عمل چال گونه در تمام سنین انجام می پذیرد .طرفداران این عمل بیشتر خانم ها هستند ولی اگر آقایان هم بخواهند این عمل را انجام دهند محدودیتی ندارد.البته کسانی که صورت تپل و چاقی دارند بهتر است این عمل را انجام ندهند چون زیاد به چشم نمی آید.نهایتا توصیه ما برای زیباجویان عزیز این است که از مشاوره رایگان کلینیک جراحی زیبایی توس استفاده کنند و با صلاحدید پزشک این عمل را انجام دهند.

آیا چال گونه با ورزش ایجاد می شود؟

خیر.بعضی فضاهای ورزشی ادعا می کنند که می توانند با ورزش مخصوص روز 30 دقیقه این چال را برای شما ایجاد کنند.مثلا به شماگفته می شود لبهایتان را غنچه کنید،لپهای خودتان را ببلعید سپس انگشت خود را در محل فشار دهید و در همان حالت بخندید با انجام این کارها بصورت روزمره می گویند که این چال ایجاد می شود که هیچ تضمینی برای این ادعا وجود ندارد .از این رو پیشنهاد می گردد از ورود به همچین فضاهایی خودداری کنید.و از پزشکان جراح کلینیک های زیبایی معتبر بهره مند گردید.معمولا اکثر بیمارانی که به کلینیک جراحی زیبایی توس مراجعه کرده اند پاسخ مثبتی دریافت کرده اند.

مراقبتهای قبل از انجام عمل چال گونه

یک هفته قبل از عمل دخانیات مصرف نشود.

داروهای آسپرین قبل از عمل مصرف نشود اگر مصرف شده حتما به پزشک اطلاع داده شود.زیرا ممکن است خونریزی و تجمع خون بالا رود.

مراقبتهای قبل از انجام عمل چال گونه

همچنین بخوانید : لیفت صورت مشهد

مراقبتهای بعد از عمل چال گونه

تا 2 هفته بعد از عمل چال گونه از مواد دخانیات بپرهیزید.

تا یک هفته بعد از عمل چال گونه از مصرف مشروبات الکلی بپرهیزید.

بعد از عمل محل بخیه ها را با زبان لمس نکنید.

تغدیه را با غذاهای سبک و نرم شروع کنید.

استعمال دهانشویه 3 بار در روز

افرادی که مورد عمل جراحی چال خنده قرار گرفته اند ؛ بهتر است به منظور کاهش تورم در  دوره مراقبت بعد از چال گونه ، هنگام استراحت دو بالش زیر سر خود قرار دهند ، تا سر بالاتر از بدن قرار گیرد.لازم است با دقت مراقبتهای قبل و بعد از عمل را انجام دهید.اگر چنانچه بعد از عمل احساس درد داشتید و بااستفاده از مسکن بهبود پیدا نکردید به پزشک معالج مراجعه کنید.

هزینه عمل چال گونه در مشهد

گرچه عمل های زیبایی گران هستند ولی عمل زیبایی چال گونه جزو ارزانترین عمل هانسبت به سایر عمل های زیبایی است. با توجه به نوسانات بازار هزینه های جراحی نیز دستخوش تغییر می گردد.اگر بخواهید در یک طرف صورت چال گونه را انجام دهید بسیار طبیعی تر است و هزینه عمل آن هم نصف قیمت می شود. هزینه عمل چال گونه در مشهد بین 3 تا 4 میلیون تومان هست . که این هزینه برای ایجاد چال روی یک لپ هست.

هزینه عمل کاشت چال گونه در مشهد

همچنین بخوانید : جراحی بینی مشهد

سخن آخر در مورد عمل چال گونه مشهد

در انتهای مطلب هر آنچه در مورد عمل چال گونه نیاز بود را برای شما ذکر کردیم.عمل چال گونه یک عمل زیبایی است و تحت پوشش هیچ بیمه ای قرار نمی گیرد چون جنبه ی درمانی ندارد.میزان رضایت افرادی که تحت عمل چال گونه قرار گرفتند بسیار بالا بوده است.اگر شما خواهان بهبود ظاهر خود هستید می توانید عمل چال گونه را انجام دهید و به لبخند خود جلوه ی زیبایی دهید. زیبا جویان گرامی اگر متقاضی عمل چال گونه یا چال خنده هستید می توانید در یک جلسه مشاوره رایگان کلینیک جراحی زیبایی توس شرکت کنید تا نکات لازم در خصوص نوع چال،عمق چال،هزینه عمل،مراقبتهای قبل و بعد از عمل،بی حسی و ... ذکر گردد.رایگان مشاوره بگیرید و خدمات حرفه ای دریافت کنید.ناگفته نماندکه جهت رفاه زیباجویان عزیز در کلینیک جراحی زیبایی توس متخصصان زیبایی خانم و آقا در حال ارائه خدمات هستند.

سوالات متداول

خیر،در این نوع عمل از بیحسی موضعی استفاده می گردد.
خیر یک عمل سرپایی است که در کلینیک انجام می شود و در عرض نیم ساعت تمام می شود.
بله ،با توجه به اینکه بیشتر متقاضیان خانم هستند ولی برای آقایان هم این عمل انجام می شود.
دیدگاه شما
    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است!

شما هم می توانید دیدگاه خود درباره این مطلب را ثبت نمایید:

جدیدترین ها